Skip to main content
Antwoord

Gratis internet verhoging maar ik heb niks opgezegd

• May 28, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22

Allereerst mijn hartelijke dank voor de “gratis” verhoging van 100/100 naar 200/200

Ik heb wel 1 vraagje.

In het overzicht van de PDF prijsoverzicht staat:  "”Glasvezel upgrade opgezegd (is / was gratis)"”

Maar ik heb glasvezel, na een snelheid test zag ik (gelukkig) wel dat upload en download beide 200 Mb/s zijn.

Ik heb natuurlijk helemaal niets opgezegd, kreeg de brief voor gratis verhoging en daar ben ik blij mee. 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Ha ​@joop2011!

Fijn om te lezen dat je blij bent met de gratis snelheidsverhoging van je glasvezelverbinding! 😊

Wat je in het prijsoverzicht ziet staan: "Glasvezel upgrade opgezegd (is/was gratis)" kan inderdaad verwarrend overkomen. Je hebt zelf natuurlijk niets opgezegd en dat klopt ook helemaal.

Om de gratis upgrade technisch te kunnen verwerken, hebben wij aan onze kant eerst de oude (gratis) upgrade moeten stopzetten. Dat is puur een administratieve handeling en heeft verder geen invloed op je verbinding. Je nieuwe snelheid van 200/200 Mb/s is gewoon actief, zoals je zelf ook al hebt gemerkt met de speedtest.

Ik snap dat de formulering in het overzicht vragen oproept. Het is standaardtekst die we helaas niet per actie kunnen aanpassen. Maar nogmaals: je hoeft je nergens zorgen over te maken: alles werkt zoals het hoort.

Veel plezier met je verhoogde snelheid!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • May 28, 2025

Ha ​@joop2011!

Fijn om te lezen dat je blij bent met de gratis snelheidsverhoging van je glasvezelverbinding! 😊

Wat je in het prijsoverzicht ziet staan: "Glasvezel upgrade opgezegd (is/was gratis)" kan inderdaad verwarrend overkomen. Je hebt zelf natuurlijk niets opgezegd en dat klopt ook helemaal.

Om de gratis upgrade technisch te kunnen verwerken, hebben wij aan onze kant eerst de oude (gratis) upgrade moeten stopzetten. Dat is puur een administratieve handeling en heeft verder geen invloed op je verbinding. Je nieuwe snelheid van 200/200 Mb/s is gewoon actief, zoals je zelf ook al hebt gemerkt met de speedtest.

Ik snap dat de formulering in het overzicht vragen oproept. Het is standaardtekst die we helaas niet per actie kunnen aanpassen. Maar nogmaals: je hoeft je nergens zorgen over te maken: alles werkt zoals het hoort.

Veel plezier met je verhoogde snelheid!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 29, 2025

Beste ​@Shyrin van KPN mijn hartelijke dank voor de uitleg.