Skip to main content
Beantwoord

Gratis snelheid verhogen van 50/50 naar 100/100 Mbit/s

• 16 februari 2024
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Helaas ben ik terug gegaan van TV+ naar Hussel vanwege vele problemen het zou allemaal worden teruggezet naar het oude abonnement en nu blijkt dat ik mijn eerste cadeau van KPN aan mij de verdubbeling van de internetsnelheid. Geen 50 Mbit/s maar 100 Mbit/s. Zolang je klant bij ons bent. Niet is meegenomen in alles terugzetten.

Tevens zou ik twee nieuwe iTV tuners ontvangen ik heb nu TV+ tuners en zou graag Arris VIP 5202 willen ontvangen die ik hiervoor had waar ik geen problemen mee had, maar ik zie ook geen bestelling naar mij aankomen.

Kan iemand dit voor mij nakijken of regelen dat het nu wel zal gaan gebeuren AUB ??

Beste antwoord door Joep1965

Je zal hiervoor toch voor moeten bellen met de klantenservice. Een moderater kan niets wijzigen aan de abonnementsvorm. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22592 reacties
  • 16 februari 2024

Ik denk niet dat het gaat gebeuren. Terug naar Hussel is niet mogelijk. 

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

@Joep1965 ik ben al terug naar Hussel dat is het probleem niet, het is alleen 50 naar 100 Mbits en twee nieuwe tuners..

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22592 reacties
  • Antwoord
  • 16 februari 2024

Je zal hiervoor toch voor moeten bellen met de klantenservice. Een moderater kan niets wijzigen aan de abonnementsvorm.