Skip to main content

Geachte dames en heren,

 

Ik ben al jarenlang klant van KPN en heb al enige jaren het Alles-in-1 pakket, waaronder een mobiel abonnement voor mijn zoon. Nu ben ik voornemens om ook voor mijn dochter een Sim-Only abonnement af te sluiten en ik zou dan als vaste klant erg leuk vinden, als ik als extra'tje als vast klant 1 Super WiFi punt kado zou krijgen. Want nu krijgen nieuwe klanten er 2 gratis en moeten vaste klanten er voor betalen.

Ik hoop op een positief bericht

met vriendelijke groet

Eric Polderman

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

goedeavond. beste Eric polderman ikzelf denk dat dat niet door gaat in u verleden heeft u ook bij u abonnement kortingen gehad. als ze dat zullen doen gaat voor iedereen de abonnementen prijs 

om hoog ze doen het wel wanneer u ongeveer 6 maanden geen  kpn abonnement HEB gehad. 🤔


Nieuwe klanten "betalen" er ook voor. Want die moeten wel hun welkomstkorting inleveren als ze kiezen voor SuperWifi's. 


Daarnaast heb je altijd 2 punten nodig, dus het verzoek om 1tje gratis te krijgen zet geen zoden aan de dijk. Heb je de Wifi Manager in de KPN thuis app al geprobeerd? Mogelijk kom je in aanmerking voor experia wifi in bruikleen. De experia wifi dient wel altijd bekabeld aangesloten te worden.


Nou ja... Als je een v10a hebt, dan kan 1 SuperWifi bekabeld aangesloten op de eerste verdieping ook werken.


Nou ja... Als je een v10a hebt, dan kan 1 SuperWifi bekabeld aangesloten op de eerste verdieping ook werken.

Maar je zult er altijd 2 nodig hebben. Dat is vereist vanuit de software. Staat ook duidelijk op kpn.com en apparatuur voor thuis vermeld. 

 


1 SuperWifi werkt gewoon. Maar bij een oudere Experiabox word dan de WiFi uitgezet. Dus schiet je er niet zoveel mee op. En je kunt hem niet draadloos gebruiken. Bekabeld aangesloten werkt die gewoon. Er word gezegd dat je er 2 nodig hebt, omdat je pas bij de 2de gebruik kan maken van de mogelijkheid om hem ergens draadloos neer te zetten.


Dag @Eric P Van harte welkom hier op het KPN Forum. Leuk om te lezen dat je al een goede klant bent en ook nog eens overweegt om voor je dochter een abonnement aan te schaffen. Eén of meerdere Superwifi-punten kan ik je echter niet gratis aanbieden. Ze zijn te koop via onze site en momenteel zijn ze inderdaad een keuze-optie als welkomstaanbieding voor nieuwe tv- en internetklanten. 

En heren Chris en Nick, dank voor de extra uitleg over de exacte werking van de apparaten. ;-) 

 

 

 


Reageer