Skip to main content

Goedemiddag, tot mijn verbazing zie ik dit bericht voorbij komen. Wij zijn al een erg lange goed betaalde klant en nemen op alle vlakken een abonnement bij jullie af. Sins onze verhuizing is jullie WiFi ronduit slecht! Terwijl je daar wel voor betaald en jullie goede WiFi garanderen. Komt er dan eindelijk is een goede oplossing?? Dan blijf ik die trouwe klant.

Hallo @JeanEric ,

Ik vermoed dat je dit bericht plaatst n.a.v. de huidige actie van gratis SuperWifi voor nieuwe klanten. SuperWifi kan de oplossing zijn voor jouw slechte Wifi. 

Wat is SuperWifi? 

kpn SuperWifi 
de totaaloplossing voor supergoeie wifi

KPN SuperWifi is dé totaaloplossing voor nog beter dekkende wifi in je gehele huis. Hoe je ook woont! Want met KPN SuperWifi creëer je, samen met het veilige KPN modem, de nieuwe KPN Thuis app en de innovatieve KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel eigen wifinetwerk. 

En dit zonder ethernetkabels door het hele huis te trekken. Met deze oplossing is het mogelijk om bijvoorbeeld met hoge wifisnelheden HD content zoals YouTube en Netflix te streamen, ook op zolder, zonder haperingen. 

SuperWifi is momenteel ook voor bestaande klanten met korting te bestellen. Meer daarover op de website: 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm?icid=tpbanner-superwifi-unlimited

 

Wat betreft jouw opmerking dat jullie al lang een klant van KPN zijn :   

KPN vindt het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap jouw verbazing over de actie voor de nieuwe klanten. Maar dit is niet ongebruikelijk. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij je nieuwe abonnement. Wanneer KPN dat vaker doet, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.

 


Goedemiddag @JeanEric en welkom op het forum :)

 

Net als @Noordzee vermoed ik dat je met 'dit bericht' doelt op de reclame voor gratis Super Wifi waar nieuwe klanten op dit moment uit kunnen kiezen. Of in plaats daarvan korting. Op zich niks om je over te verbazen daar het een welkomstaanbod is waar elke nieuwe klant ooit gebruik van heeft kunnen maken. Wel snap ik heel erg goed dat je graag een oplossing wenst wanneer de Wi-Fi niet naar wens werkt. En die is er ook. Je geeft aan dat je Wi-Fi erg slecht is sinds je bent verhuisd. Omgevingsfactoren (bouw van een woning, isolatie, andere wifi netwerken) hebben nu eenmaal veel invloed op de Wi-Fi en ik vermoed dat je vorige woning 'Wi-Fi vriendelijker'’ was dan je huidige woning. 

 

Wat ik je zou willen adviseren, is om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager). Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoeren of komen met een gratis oplossing in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box en deze zorgen in de regel voor de gewenste verbeteringen. Mocht het trekken van kabels geen optie zijn, dan kun je altijd de Super Wi-Fi overwegen. Bij dit systeem hoef je alleen het eerste punt bekabeld aan te sluiten. Je kunt ze als bestaande klant tegen een gereduceerd tarief aanschaffen; in plaats van 199 euro kunnen we je ze aanbieden voor 149 euro. 


Reageer