Skip to main content

Als ik nu mijn bestaande internet 200mb/200mb omzet naar een nieuwe verbinding 500mb/500mb

Krijg ik dan een super wifi gratis

Je hebt het dan wel over een nieuw internet abonnement, toch? 

Het gaat niet over een nieuw abonnement maar over een nieuwe klant. Een nieuwe klant ben je als je zes maanden geen klant bent geweest. 


Het gaat niet over een nieuw abonnement maar over een nieuwe klant. Een nieuwe klant ben je als je zes maanden geen klant bent geweest. 

Ik kan het mis hebben hoor, zal er eens beter op letten 

Maar volgens mij maken ze reclame met "een nieuw internet abonnement gratis super wifi kado"

:nerd::astonished:


Nee. Die krijgt u niet. Alleen nieuwe klanten krijgen gratis SuperWiFi's. 


Het gaat niet over een nieuw abonnement maar over een nieuwe klant. Een nieuwe klant ben je als je zes maanden geen klant bent geweest. 

Ik kan het mis hebben hoor, zal er eens beter op letten 

Maar volgens mij maken ze reclame met "een nieuw internet abonnement gratis super wifi kado"

:nerd::astonished:

Maar als bestaande klant kan je eigenlijk helemaal geen nieuw abonnement afsluiten. Alleen aanpassen. Na aanpassing ben je dan ook nog gewoon contractvrij. Je zit niet aan een nieuw jaarcontract vast zoals een nieuwe klant. 


Goedenavond @jrsnijder en bedankt voor je bericht :)

 

Ik zie dat de community je in principe al van antwoord heeft voorzien en ik kan hier verder weinig aan toevoegen. De actie met de gratis Super Wi-Fi punten betreft echt een welkomstaanbieding voor iemand die nieuw klant bij KPN wordt. Als bestaande klant kun je hier niet nogmaals gebruik van maken daar zoiets altijd eenmalig is. Hopelijk is je vraag in dit topic beantwoord! Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag.


Reageer