Skip to main content

Op 16 juni 2023 een mail van KPN ontvangen dat mijn internetsnelehid gratis verhoogd zou worden naar 1Gbit. Dit omdat KPN zo blij met mij is. Maar ik ben niet blij met KPN, want tot op heden is dit niet gebeurt. Met Klantenservice gebeld, maar konden niets voor mij doen. Moest maar een klacht via de mail indienen. Maar e-mailen naar KPN is al jaren niet meer mogelijk. Zou wel handig zijn dat medewerkers van KPN dit ook weten. Vraag kan de internetsnelheid via deze weg verhoogd worden?

Hoi @Ronkpn, welkom hier. 

Kun je voor mij een screenshot van de mail plaatsen zonder dat daar persoonlijke gegevens van je in zichtbaar zijn. En kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik weer van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens wat ik hier in kan betekenen. 


Bijgaand het gevraagde screenshot.

 


Met dank aan Bart_Z  Moderator heb ik nu eindelijk  de verhoging van internet snelheid.

Binnen 1 week geregeld, waar KPN klantenservice een half jaar over doet zonder resultaat.

Fantastisch, bedankt

Ronkpn.


Sorry, te vroeg gejuigd. Snelheid is nu 100Mb, met LAN aansluiting

Ik heb overigens wel glasvezelkabel.

Kreeg gisteren (5-10-2023) een SMS bericht van KPN dat ze miijn modem hebben ge-update.

Heeft dat er iets mee te maken?

 


Nee dat heeft er niet mee te maken. Dat is een gewone update van de firmware van modem. 

Ik zie nog steeds 100 Mbit/s staan inderdaad. 
Ik heb mijn collega gevraagd hier verder naar te kijken. Zodra ik wat hoor laat ik het weten. Mocht jij wat horen, dan hoor ik het ook graag. 


Ik heb een antwoord mogen ontvangen. Je krijgt de verhoging enkel als je geen wijzigingen doet in jouw abonnement. 

Mijn collega geeft aan dat je een abonnementswijziging hebt gedaan naar het nieuwste abonnement. Dan geldt de verhoging niet meer helaas. 


Bart,

Bedankt voor het antwoord, is tenminste nu duidelijk.

Het abonnement is inderdaad gewijzigd in mei, maar later in juni krijg ik het aanbod voor snelheid verhoging. Lijkt mij een vreemde gang van zaken. Als in het verleden een abonnement gewijzigd is en dit de regel is om geen verhoging te geven, stuur dan niet een mail uit met een aanbod voor snelheid verhoging. Is juridisch niet haalbaar denk ik.  Voorlopig ben ik klaar met dit onderwerp.

Nogmaals bedankt voor je moeite