Skip to main content

Goedendag ik hoorde toevallig van mijn collega die ook bij kpn zit dat zijn internetsnelheid gratis van 50 naar 200mb/sec is verhoogd? Hij is nog maar 3jaar klant bij kpn en ik ben al heel wat jaren klant en bij mij is niets verhoogd. Nu heb ik vorige week contact opgenomen met kpn en zij de medewerker dat ik daar ook recht op heb en dat ie een formulier op zou sturen? En ik binnen 5 werkdagen zou geïnformeerd worden via de mail. We zijn al meer dan een week verder en heb nog steeds geen reactie gehad? Wat ik niet snap, ik bel naar kpn en de medewerker moet een formulier invullen en opsturen naar kpn? Ik heb gister nog een keer gebeld en ben er niks mee opgeschoten! ik hoop dat ik hier geholpen kan worden?

Ben ik helemaal met je eens. Ze maken er een potje van. Heb na mijn post nog andere posten gelezen en dit schijnt al vanaf 2021 te lopen! Ik ga ze maandag bellen bellen vanwege mijn verbinding die het na een 'verbetering' op 2 oktober steeds slechter doet. Heel Google ligt eruit en kan op veel sites niet eens inloggen. Dan ga ik dit gelijk aan de orde stellen.

dit heeft niks met jou probleem te maken dit gaat simpelweg over een actie die je wel/niet krijgt willekeur dood simpel


Ben ik helemaal met je eens. Ze maken er een potje van. Heb na mijn post nog andere posten gelezen en dit schijnt al vanaf 2021 te lopen! Ik ga ze maandag bellen bellen vanwege mijn verbinding die het na een 'verbetering' op 2 oktober steeds slechter doet. Heel Google ligt eruit en kan op veel sites niet eens inloggen. Dan ga ik dit gelijk aan de orde stellen.

dit heeft niks met jou probleem te maken dit gaat simpelweg over een actie die je wel/niet krijgt willekeur dood simpel

@Ron54321 , hiermee ga je off-topic. Start voor je slechte verbinding en inlogprobleem eventueel een nieuwe vraag. @MR_CHIP heeft gelijk, jouw probleem staat los van de vraag in dit topic of men ‘gratis van 50 naar 200 Mbit/s’ kan. 


Goedemorgen @R Nagel en welkom hier op ons forum.

Ik zit er sterk aan te denken om maar over te stappen naar een andere provider!! 1 die wel reageert!

We reageren in principe altijd daar waar nodig alleen is dit geen directe chat maar een forum 😉 Klanten helpen hier elkaar en daar waar nodig, springen wij als KPN Moderators bij. Topics behandelen we dan ook op volgorde van binnenkomst. Hopelijk is het concept van ons forum hiermee wat duidelijker voor je geworden.

Waar waar denkt u recht op te hebben? Die brieven wordt aan willekeurige klanten gestuurd. Dat gebeurt al een jaar. U komt vanzelf aan de beurt.

Dit klopt @R Nagel , je ontvangt hier vanzelf ook een bericht over. Helaas heb ik geen mogelijkheid om dit proces voor je te versnellen dus ik moet je daarin vragen een beroep te doen op je geduld!