Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik kreeg op 22-03-2023 een mail van KPN met het volgende bericht ; Je hebt op dit moment een internetabonnement met een snelheid van 100 Mbit/s. Binnenkort verhogen we de snelheid gratis naar 200 Mbit/s. Gewoon omdat het kan. En het mooiste is: je hoeft er zelf niks voor te doen.

Hogere snelheid, zelfde prijs
De snelheid van je abonnement verhogen we binnen 7 dagen. Dat gaat helemaal automatisch. Je houdt dezelfde producten en opties voor dezelfde prijs. De looptijd van je contract blijft hetzelfde. Op de factuur zie je straks dat je extra snelheid hebt gekregen, waar je niets extra’s voor betaalt.

 

 

 

 

 

 

Ik zou hier opvolgend een mail krijgen binnen 7 dagen, deze heb ik niet gekregen. Internet snelheid in Mijn KPN staat ook nog op 100 mbit/s en er heeft tot op heden nog geen wijziging plaatsgevonden.

 

Mijn vraag ; ben ik ongeduldig? , het is niet dat ik er op zit te wachten o.i.d. maar gewoon nieuwsgierig of er ergens wat mis gaat. ( Een paar dagen na de ontvangen mail op 22-03 heb ik wel een nieuw abonnement afgesloten ( van maandelijks opzegbaar naar een eenjarig contract ) mijn idee is dat het daar ergens fout gaat, alhoewel mijn abonnement in principe niet wijzigt qua nummer/adres enzovoorts.

Ik hoor wel hoe en wat. Alvast bedankt!

 

Hi Rowan, welkom op het forum. 

Ik verwacht ook dat het te maken heeft met het afsluiten van je nieuwe abonnement. Heb je daar ook een korting op gekregen of iets dergelijks? 


U heeft dus het thuisabonnement aangepast? Dan kunt u die gratis verhoging wel vergeten. Die is dan van tafel.