Skip to main content
Beantwoord

Gratis verhoging van 100 naar 200mbit tot op heden niet doorgevoerd

• May 19, 2025
  • 10 reacties
  • 212 keer bekeken

Een brief gekregen, met datum 18 april 2025, 

Binnen 1 maand zou ik een email krijgen dat mijn internetsnelheid verhoogd zou worden van 100 naar 200. Nu zijn we toch echt een maand later en heb nog niets van KPN gehoord. Werken ze naar misschien met een andere kalender?

Groet Wim.

Beste antwoord door Remco van KPN

Goedenavond iedereen. Wachten is natuurlijk niet leuk maar in mijn ervaring kan dit soms wel even duren. Vaak wel een maand. Ik hoop voor iedereen dat de verhoging snel kan worden doorgevoerd!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• Deelnemer
  • May 19, 2025

Klopt, hier net zo, zit ook af te wachten. Ik heb gebeld naar de klantenservice,  kreeg als antwoord u ben van 100/10 naar 100/100 gegaan terwijl ik al jaren ¹00/100 glasvezel heb. Toen zeiden ze dat ik nog een bericht kreeg wanneer de snelheid verhoogd was. 

Gr. Ron

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2025

Binnen een maand is toch duidelijk of bedoelen ze de factuurdatum? Dat zou dan ook binnen een paar dagen moeten gebeuren. Volgens mij is dat de 23e. Ben benieuwd. Ik denk wel dat het zal komen. We wachten maar af, meer kunnen we niet doen.

Groet Wim

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Ik heb net een mailbericht gehad dat mijn internetsnelheid binnen 7 dagen verhoogd wordt.

Groet Wim

• Deelnemer
  • May 20, 2025

Nou, dan zal ik ook nog maar even afwachten. 

Groet Ron 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 20, 2025

Goedenavond iedereen. Wachten is natuurlijk niet leuk maar in mijn ervaring kan dit soms wel even duren. Vaak wel een maand. Ik hoop voor iedereen dat de verhoging snel kan worden doorgevoerd!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 22, 2025

De bevestiging gehad dat ik nu een snelheid van 200 mbit heb.

Groet Wim 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is goed nieuws ​@WillemB57! Fijn dat je nu binnen hebt dan!

• Deelnemer
  • May 22, 2025

Ik heb vandaag bericht gehad dat binnen 7 dagen de snelheid omhoog gaat.  Zo zie je maar,  gewoon wat langer wachten. 😁

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Kijk we kregen net bericht dat de laatste verhogingen zijn doorgevoerd dus dat kan kloppen ​@rwellner. Wat fijn dat het nu ook voor jou werkt :-) . Ik wens je een fijn weekend en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

• Deelnemer
  • May 23, 2025

@Remco van KPN Bedankt en ook een goed weekend!