Skip to main content

Hallo, ik ben al jaren klant bij KPN nu zie ik de reclame op tv voor een gratis 2x wifi voor in huis ter waarde van 199.00 euro. Waarom krijgen nieuwe klanten dit gratis en de oude vaste klanten helemaal niks? dat vraag ik me af!! Is niet zo netjes van KPN om de vaste klant geen leuke actie te gunnen!!!!

Met vriendelijke groet,

Fam van Bokhoven

Even rekenen hoor..2.5 miljoen vaste klanten maal € 199,00 pfff dat is veel geld dat ze dan weg moeten geven!! Nou dan gaat de abonnementsprijs flink omhoog. Wilt u dat dan?? Trouwens u heeft pas nog film 1 gratis gehad. Was een leuk kadootje toch!


Nieuwe klanten kunnen nu kiezen voor SuperWifi's, maar daar is niets bijzonders aan. Want KPN geeft nieuwe klanten al vele jaren een welkomstbonus. Nu kunnen nieuwe klanten in plaats van die welkomstbonus kiezen voor SuperWifi's die ongeveer dezelfde waarde hebben dan de welkomstbonus. Niets nieuws dus.


Goedenavond @gratis wifi voor 199.00 euro en welkom op het forum :)

 

Zoals @Nick83 al aangeeft, betreft dit een introductieaanbod. Toen jij ooit klant bij ons bent geworden, heb je hier al eens gebruik van kunnen maken, waarschijnlijk in de vorm van een korting op je abonnement. Iedereen kan hier altijd eenmalig van profiteren, wel zo eerlijk! Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat we onze bestaande klanten niet vergeten, ook jij komt eventueel in aanmerking voor gratis versterkers in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering. Wat je hier voor moet doen, is de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager) doorlopen. Wanneer deze tool na 2 metingen een snelheid meet die onder de 20 Mnit/s ligt, krijg je deze apparatuur helemaal gratis toegestuurd. Netjes toch?


Reageer