Skip to main content

Hallo,

Er staat aan de weg bij mij op het erf een klein kastje van KPN 80cm hoog, 50lang.  Is het mogelijk dat het kastje verwijderd wordt of verplaatst naar de andere rand van het erf (ca 5 meter). Het kastje staat een beetje op een nare plek precies tussen mijn oprit en mijn opgang naar de voordeur. 

 

Graag hoor ik van u.

 

Met vriendelijke groet

Annejan

Die kans acht ik niet zo groot. Dat kastje fungeert als kabelverdeler. Grote dikke kabel erin, dunnere kabels eruit voor de woningen in de buurt. Dat zijn dus de internet en telefonie kabels. Verplaatsing zou ook betekenen dat al die kabels geknipt en opnieuw gelast moeten worden. Geen goedkoop werk.

 

Kan je een foto van het kastje plaatsen om te zien of deze echt van KPN is? Ziggo gebruikt namelijk soortgelijke kastjes.


Hallo,

 

Dank voor je reactie. Hierbij een paar foto's van het betreffende kastje.

 

Alvast dank voor reacties

 

Groet

Annejan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hallo @AnnejanS , ik heb eerder een vermoeden dat het een straatkast is van de lokale kabelaar, Ziggo bijvoorbeeld.

 


Hi,

Bedankt voor de reactie. Ik heb even in een oude klic melding gekeken en het kastje lijkt inderdaad niet van KPN te zijn. De kabels die naar het kastje lopen zijn data kabels die van een aanbieder CIF zijn.. Ik denk dat het Caiway is..

 

Ik ga verder in mijn zoektocht! Dank voor de informatie allen.

 

Groet

Annejan