Skip to main content
Beantwoord

Groen lampje (internet )bij KPN V12 modem brandt nu constant na KPN update

• April 30, 2025
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb sinds kort de V12 modem. De eerste weken zag ik het groene internet lampje op voorzijde knipperen. Ik heb gelezen dat dit goed was want het geeft aan dat er data wordt ontvangen/verstuurd. Sinds een paar dagen heb ik ipv de oorspronkelijke Sagem software (de modem werd daarmee afgeleverd) de nieuwste KNP software. Alles werkt maar het groene internet lampje blijft nu constant branden. Nogmaals: alles schijnt goed te werken. Mijn vraag: is het juist dat bij de nieuwste software het lampje constant moet branden of is er toch iets niet goed? En verder lees ik overal op het forum dat het goed is als het lampje knippert en er staat nergens bij dat dit niet geldt voor de V12 met de nieuste KPN software. Wie weet het antwoord ?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@HenryRhout 

Bij de nieuwe KPN software branden de vijf lampjes inderdaad (bijna) altijd constant.
Er is één uitzondering: het Phone lampje knippert als de vaste telefoon gebruikt wordt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 30, 2025

Hoi ​@HenryRhout 
Het brandt hier al meer dan een jaar constant.
Dus alles is OK

• Auteur
  • Topper
  • April 30, 2025

Dank u voor uw snelle reactie en de stichtelijke afsluiting ! Volledigheids halve zag ik dat in mijn vraag gesproken is over een INTERNET lampje. Het moet echter zijn: het WIFI lampje. Moet ik het zo begrijpen dat voor alle 5 lampjes  geldt dat ze constant moeten branden en dat er dus geen knipperlichten moeten zijn in normale werkende toestand ? BVB dank voor uw geruststelling!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 30, 2025

Hallo ​@HenryRhout 

Bij de nieuwe KPN software branden de vijf lampjes inderdaad (bijna) altijd constant.
Er is één uitzondering: het Phone lampje knippert als de vaste telefoon gebruikt wordt.

• Auteur
  • Topper
  • April 30, 2025

Wederom dank voor uw toelichting. Ik ben blij verrast door de kundigheid en antwoordsnelheid van deze Community. Bravo!