Skip to main content

Van kpn een nieuwe modem gekregen, geïnstalleerd en het werkte tot tevredenheid…tot vandaag.

abo 200 met speedtest resultaten van down/upload was normaal..185/350mbps maar vandaag met resultaten van 17/24 mbps.

ergenis, streamen van netflix en disney ging niet. Zit mij vreselijk te ergeren.

 


Goedemorgen @williamdR en welkom hier op ons forum!

Ik heb je reactie even verplaatst en een eigen topic voor je aangemaakt. Eerste waar ik benieuwd naar ben, is hoe je deze snelheid hebt gemeten; met een bekabelde verbinding of via de wifi? Heb je hier trouwens ook al eens over gebeld met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402? Vanuit daar kunnen we direct je verbinding doormeten (mocht je deze snelheid bekabeld meten) en vanuit daar verder kijken richting een oplossing. Als het echt om de wifi gaat, zou ik je vanaf hier alvast willen adviseren om de KPN wifi manager eens te doorlopen.


Goedemorgen Jan, ik wilde graag kpn wifi manager gebruiken maar vanaf het begin heeft dit nooit gewerkt…kreeg na elke poging de melding “probleem met de verbinding en het probleem is naar de collega’s gestuurd om dit op te lossen”…resultaat nul. Ook na diverse keren de service desk geveld en ze gaan dit oppakken…resultaat nul, nooit iets van gehoord. Wifi speedtest werd draadloos gemeten.

mvrgrt.

 


Goedemorgen Jan, ik wilde graag kpn wifi manager gebruiken maar vanaf het begin heeft dit nooit gewerkt…kreeg na elke poging de melding “probleem met de verbinding en het probleem is naar de collega’s gestuurd om dit op te lossen”…resultaat nul. Ook na diverse keren de service desk geveld en ze gaan dit oppakken…resultaat nul, nooit iets van gehoord. Wifi speedtest werd draadloos gemeten.

mvrgrt.

 

Goedemorgen @williamdR, om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten; zou je de snelheid eens kunnen testen met een bekabelde verbinding? Wanneer er niet voldoende snelheid binnenkomt, dan heeft dit ook invloed op de snelheid van de wifi. Dat wil ik graag uitsluiten!