Skip to main content

Heb 1gig internet maar de laatste maanden kom ik met download niet hoger dan de 795 en upload is wel goed rond de 930

volgens mij wordt er door kpn flink op de snelheid geknepen en nee geen wifi maar bedraad aangesloten rechtstreeks op het modem al een aantal keer gebeld maar geen oplossing

altijd goed geweest en zomaar ineens slecht

vind dit een slechte zaak en hoor van meerdere dat ze problemen hebben

weer even de v12 erachter gezet en weer niet  goed A10 volle

Gebruik altijd dezelfde server als je uitkomsten wilt kunnen vergelijken.

Jouw laatste speedtest is naar de server van Trined B.V. terwijl jouw voorgaande richting de server van KPN in Barendrecht is gedaan.

dat is de snelste meting verkregen op Barendrecht

en andere nog langzamer

dit is de v 10A op dezelfde provider en het maakt niet uit met deze waar ik test

Laat nu eens een Speedtest zien via de V12 richting Barendrecht.

nee ga niet weer alles los maken en omgooien

vind het nu wel genoeg

groet Peter

vind het nu wel genoeg

groet Peter

Waarom heb je dan hier een topic geopend 

vind het nu wel genoeg

Dan laten we het hierbij.

er komt toch geen oplossing via KPN dus denk ik dat ik bij de rechtswinkel maar eens wat informatie ga winnen voor een eventuele oplossing

dat is de snelste meting verkregen op Barendrecht

en andere nog langzamer

dit is de v 10A op dezelfde provider en het maakt niet uit met deze waar ik test

Met een dergelijke al behoorlijk goede snelheid gaat de rechtswinkel echt niets voor je doen 😂. Alsof er geen belangrijkere problemen zijn in de wereld dan net niet de volle 100% van je snelheid halen. 

TriNed lijkt echt probleem met downloads te hebben.

​@psck Als je een downloads van 660Mbs heeft, is geen reden om bij modem, ONT of POP oorzaak te zoeken. Ze hebben alleen een beperking op 500Mbs of minder … Waarschijnlijk is nog een apparaat net bezig met downloaden. Koppel alle apparaten en wifi uit, en check voor testen in task manager of een toepassing net aan het downloaden zijn.

Betaal voor de goede snelheid die met het andere modem niet geleverd wordt en met de oude geleende wel

ik zie aan het lachpoppetje dat het je geen donder interesseert

geef dan gewoon geen reactie

alleen de computer bekabelt meer niet

TriNed lijkt echt probleem met downloads te hebben.

Niet altijd.

…commentaar ingetrokken…

Reageer