Skip to main content
Vraag

Halverwege april brief over snelheidsverhoging ontvangen, maar nog geen verhoging

• May 19, 2025
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Harryvg
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik heb 18 april 2025 een brief ontvangen dat mijn snelheid naar 200 mbps gaat, maar tot nu toe nog steeds geen verhoging!!??

Ik heb gebeld met kpn, maar die zeggen dat ze dat nooit doen.. wat moet ik hiermee.. ik heb de brief gewoon thuis liggen... 

Groetjes Harry van Gog 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 20, 2025

Zo'n brief heb ik pakweg een maand geleden ook gekregen...nog geen mail gezien, die moeten ze eerst sturen. Overigens staan er kleine lettertjes onderaan de brief met als strekking dat als je onlangs een wijziging in je abonnement hebt aangebracht het aanbod niet geldt. Nu heb ik mijn tv-abonnement gewijzigd, maar of dat er iets mee te maken heeft, geen idee. Hebt u iets gewijzigd, ​@Harryvg?

Harryvg
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • May 20, 2025

Dat weet ik ook niet,  maar ik heb niets aangepast.  Misschien komt het nog.

We wachten maar rustig af,bellen heeft geen zin.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 20, 2025

Dat weet ik ook niet,  maar ik heb niets aangepast.  Misschien komt het nog.

We wachten maar rustig af,bellen heeft geen zin.

Dan zou in principe die verhoging moeten kunnen...raar dat zo'n brief gestuurd wordt en dat je dan vervolgens heel lang moet wachten...en dan zegt de klantenservice dus ook nog dat ze dat 'nooit doen'....alsof je het zelf verzint. Inderdaad, gewoon maar afwachten, er zal, misschien, ooit nog wel een mail komen, ​@Harryvg.