Skip to main content

Hallo,

We hebben zeer regelmatig haperend internet en slecht ontvangst van tv. Ondanks vele pogingen met telefonisch hulp en dergelijke blijven de problemen zig voordoen. En komen er telefonisch niet door en doen het altijd af dat je even opnieuw moeten opstarten. Toch werkt dit niet altijd. En is erg vreemd dat we dit dagelijks moeten doen.

Graag hoor ik wat een betere optie zal zijn.

Hoi ​@Marthijn vd Woerd 

Welkom op de community van KPN

Ik raad je aan om even contact op te nemen met de storingsdienst van KPN, een medewerker kan dan een lijn meting doen op jouw glasvezellijn, tussen de wijkcentrale en jouw woning.
Hieruit kan dan opgemaakt worden of er ergens een storing is, waarop dan verdere actie op kan worden genomen.

Ook kan de medewerker het KPN modem uitlezen.

Bel daarvoor met 0800-0402 en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb geen internet of ik heb een storing

Bereikbaar: 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, ook tijdens de feestdagen.

Hi ​@Marthijn vd Woerd, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Als toevoeging op zijn antwoord: draai ook onze online tool voor slecht internet. Een andere mogelijkheid: maak een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Ik raad je aan om even contact op te nemen met de storingsdienst van KPN, een medewerker kan dan een lijn meting doen op jouw glasvezellijn, tussen de wijkcentrale en jouw woning.
Hieruit kan dan opgemaakt worden of er ergens een storing is, waarop dan verdere actie op kan worden genomen.

Ook kan de medewerker het KPN modem uitlezen.

Bel daarvoor met 0800-0402 en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb geen internet of ik heb een storing

Bereikbaar: 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, ook tijdens de feestdagen.

Reageer