Skip to main content

Goedemorgen,

 

Sinds ongeveer 3 weken haperende wifi. Mijn werkplek is op de 1e verdieping thuis, glasvezel met 2 experia wifiversterkers beneden en boven, voorheen geen problemen ervaren. Via de wifimanager meerdere malen de wifi geprobeerd te verbeteren, volgens mij is deze ook prima. Met het thuiswerken blijft teams regelmatig hangen en de applicaties waarmee ik werk ook. Hier had ik voor kort geen last van.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Dat is vreemd.  Welk type modem heb je? Ik neem aan dat de experia wifi's met een kabel aangesloten op het modem?


Hoi Joep,

 

2x Arcadyan experia wifi, zijn inderdaad aangesloten op het modem via een kabel.

 


En welk type modem? 


De Artis Vip2952 V2 2x


Ik bedoel eigenlijk het modem ook wel experiabox genoemd? Iets met v9 of v10 etc.


Sorry, ik ben hier ook niet handig. 😊

het is de V10


Is het wireless lampje uit op de v10?


Ja volgens mij wel

 


Power, internet en services brand, maar eco en wireless niet. 


Heb je zoiets in huis? 

 


Geen idee, dat zou er moeten zijn of moeten komen? Kun je hier meer of vertellen waar het voor dient. 
 

ik heb al begrepen dat het een switch is en die hebben we niet. 


Heb je de experia wifi's al gereset? Resetknopje indrukken tot ie opnieuw start. Doe dat één voor één. 


Ja heb ik al gedaan via de wifimanager. 


Ik heb dezelfde combinatie en mijn voorkeur gaat toch altijd naar het resetknopje :wink:. Welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop? Gaan er lampjes rood branden op het modem bij uitval?


Welkom op het forum @Marian BR44, Joep heeft je zo te zien al een eind op weg geholpen en de situatie wat duidelijker gemaakt. Heb je zijn laatste bericht ook gezien, heb je de speedtest kunnen doen en kijken wat er gebeurt met de lampjes op het modem?