Skip to main content

ik heb geen kpn maar betaal er wel voor?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

graag spreek ik een medewerker

 


ik heb geen kpn maar betaal er wel voor?

 

Iets meer info is wel handig. 

Waar heb je voor betaald? Hoeveel? Hoezo heb je geen KPN etc. Met zo'n korte opmerking kunnen we je natuurlijk niet helpen. 


graag spreek ik een medewerker

 

Dan kun je het beste bellen naar 0800-0402. Spreek in dat je een medewerker wilt spreken. 


Dag @pedro janssen Welkom hier op het KPN Forum. Kun je iets meer vertellen over wat je bedoelt met je vraag? Wat is er precies aan de hand? 

Je kunt op verschillende manieren met ons in contact komen. Je wordt meestal het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Maar je kunt je vraag ook kwijt op onze social media-pagina's en je kunt dus hier op het KPN Forum terecht. Het forum is er op gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar tips en adviezen geven. De gesprekken worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en we zorgen er voor dat alles goed verloopt, hier op het Forum. Als je er met de community niet uitkomt kunnen we uiteraard ook inhoudelijk meedenken. Als je via deze weg hulp wilt, zou ik graag iets meer willen weten over het probleem. Kun je wat meer toelichten?