Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik heb nog op aanraden van de installatie monteur 3 wifiversterkers aangeschaft wat ook niet goedkoop was. Zolder totaal bijna geen berijk 3mbps 1e etage redelijk en begane grond goed ontvangst. Maar dat had ik ook zonder de wifiversterkers! 

Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik heb nog op aanraden van de installatie monteur 3 wifiversterkers aangeschaft wat ook niet goedkoop was. Zolder totaal bijna geen berijk 3mbps 1e etage redelijk en begane grond goed ontvangst. Maar dat had ik ook zonder de wifiversterkers! 

En die 3 versterkers heeft u ook verspreid door uw huis staan? Op elke verdieping 1? Allemaal met een kabel verbonden met de Experiabox? 


P

Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik heb nog op aanraden van de installatie monteur 3 wifiversterkers aangeschaft wat ook niet goedkoop was. Zolder totaal bijna geen berijk 3mbps 1e etage redelijk en begane grond goed ontvangst. Maar dat had ik ook zonder de wifiversterkers! 

En die 3 versterkers heeft u ook verspreid door uw huis staan? Op elke verdieping 1? Allemaal met een kabel verbonden met de Experiabox? 

Precies. Kan er niks meer aan toevoegen. Maar helaas werkt het nog steeds niet goed. De prijs & kwaliteitsverhouding is helaas ver te zoeken in dit geval. En het is voor de 2e keer nog nagekeken door een monteur van kpn;) en die kon voor mij verder niks betekenen. Ik moest het van hem regelen met de klantenservice en dat zij mij misschien verder konden helpen. En dat gebeurt juist niet. Zij laten mij gewoon hierin stikken en kunnen niks voor mij betekenen. Zelfs nieuwe versterkers is uit den boze.


Heel vreemd. ik heb ze ook pas neergezet en het werkt prima. Welke experiabox heb je? En welke snelheid haal je bekabeld?