Skip to main content

Wat is er aan de hand bij kpn vandaag?

Al de hele dag geen WiFi, soms geen internet en de tv zenders blijven hangen! 
 

Heb er al last van vanaf vanmorgen 5 uur!!!

Bij KPN lijkt er niks aan de hand te zijn. Herstart je apparauur eens?


ArienC,

dat heb ik al gedaan. Heb alle stekkers uit het stopcontact gehaald. Net zelfs voor een half uur en nog knippert mijn groene lichtje op mijn modem.


Mijn advies is om KPN te bellen:

0800-0402


Vanaf maandag al steeds geen WiFi verbinding op de raarste momenten! Dan krijg je het bericht op de tv te zien geen WiFi verbinding haal de stekker van de modem uit het stopcontact voor 10 seconden en start hem opnieuw op. Dat doe ik de hele dag wel zeker 20 keer als het niet meer is. 
Heb zelfs de modem gereset, maar nog gebeurt het!! 
Kpn gebeld zoals was geadviseerd, maar die medewerker kon me gisteren ook niet verder helpen en zei als ik morgen nog dat probleem heb dat ik weer moest bellen!!

Zit er eerder aan te denken om te gaan kijken voor een andere provider!! 


Welk type modem heb je?


Ik heb de kpn box 12


Word er gewoon gek van!!! De hele dag steeds stekkers uit het stopcontact halen na zoveel seconden weer terug doen maar nog steeds vaak genoeg geen internet en WiFi verbinding!!! Ik bedoel hier betaal ik niet voor!! Heb dit probleem nu al vanaf maandag en kpn helpt me ook niet!! 
Ga dus echt er over nadenken om over te stappen naar een andere provider, want dit is echt gewoon niet leuk meer!!! 


Gebruik je wifiversterkers? 


Ja die gebruik ik 


Vertel nou eens wat meer over je netwerk.  We kunnen niet bij je naar binnen kijken om te zien hoe het zit. Draadloze verbindingsets? Een switch? Bekabelde wifiversterkers? Omvormer van zonnepanelen?


Mijn modem is bekabeld naar het glasvezelkastje aan de muur de rest van de tv boxen en de WiFi Versterker zijn niet bekabeld en die zijn draadloos en dus lopen via de WiFi. Ik heb geen zonpanelen op het dak. Heb sinds 3 jaar kpn en nooit problemen gehad, tot dat ik de laatste update heb gedaan. Toen had ik hier af en toe last van dat alles vastliep of dat er geen WiFi verbinding was terwijl er bij de instellingen wel stond dat me modem verbonden was met internet.

Hoop dat ik zo voldoende verteld heb.


Vertel nou eens wat meer over je netwerk.  We kunnen niet bij je naar binnen kijken om te zien hoe het zit. Draadloze verbindingsets? Een switch? Bekabelde wifiversterkers? Omvormer van zonnepanelen?

En sorry hoor als ik niet overal verstand van heb!! Niet iedereen is zo namelijk! Word er ook moe van dat ik als moeder zijnde me kinderen moet vertellen dat we dus al een week niet gezellig film kunnen kijken, omdat de WiFi niet goed werkt en op de tv word aangegeven dat ik het kastje opnieuw moet verversen. 


 


Hoi @Stokpijl, het loopt allemaal niet lekker. Alleen wat gaat er mis?

Heb je het glasvezelkastje en modem al eens stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten? Dan eerst het glasvezelkastje op laten starten en dan het modem. 

Komt daarna het probleem nog voor? 
Verder geef je aan dat het sinds de laatste update begonnen is? Welke hebben we het dan over? Die van de Box 12? 

Want als dat het geval is moeten de SuperWifi punten eerst bekabeld aangesloten worden tot die ook de update krijgen. Dan gaat het weer werken. 
 


Hoi @Stokpijl, het loopt allemaal niet lekker. Alleen wat gaat er mis?

Heb je het glasvezelkastje en modem al eens stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten? Dan eerst het glasvezelkastje op laten starten en dan het modem. 

Komt daarna het probleem nog voor? 
Verder geef je aan dat het sinds de laatste update begonnen is? Welke hebben we het dan over? Die van de Box 12? 

Want als dat het geval is moeten de SuperWifi punten eerst bekabeld aangesloten worden tot die ook de update krijgen. Dan gaat het weer werken. 
 

Hoi hoi, 

ik heb gisteravond alles helemaal ontkoppeld van de stroom, uit alle stopcontacten en gewoon alles uit gezet! Uit frustratie dus maar naar bed gegaan en vanmorgen om half 5 het modem gereset nadat ik hem weer op stroom had aangesloten. Daarna weer een uur van het stroom afgehaald en vanmorgen om 6 uur alles weer aangesloten en geïnstalleerd. En nu heb ik nergens meer last van, dus ik kijk het nog even aan.