Graag wil ik mijn kpn fon overzetten op mijn nieuwe telefoon, geprobeerd wachtwoord opnieuw aan te vragen maar de website van kpn bied niet echt duidelijkheid..
Nu wil ik verbinden met kpn fon maar nu geeft mijn telefoon aan dat ik een QR code moet scannen.
Beantwoord
Help hoe krijg ik Kpn Fon op mijn nieuwe telefoon
Beste antwoord door Joran
Hoi @AnneWill , in de screenshot lijk je al verbonden te zijn met het Fon WiFi-netwerk. Je ziet in de screenshot een functie om de inloggegevens van een WiFi netwerk te delen met anderen, of met andere apparaten. Dat is een handige functie, maar alleen voor netwerken die een netwerknaam en beveiligingssleutel vereisen.
Bij Fon kun je een willekeurige website openen waarna je een inlogscherm krijgt te zien. Op die pagina log je in met je gebruikersnaam@kpn-fon.nl en het bijbehorende wachtwoord. Als je het wachtwoord vergeten bent kun je die resetten via wifi.kpn.com. Als je een Fon account hebt in combinatie met een mobiel abonnement kan ik je een nieuw wachtwoord toesturen per sms. Laat maar weten of dat nodig is!
Bekijk origineelBij Fon kun je een willekeurige website openen waarna je een inlogscherm krijgt te zien. Op die pagina log je in met je gebruikersnaam@kpn-fon.nl en het bijbehorende wachtwoord. Als je het wachtwoord vergeten bent kun je die resetten via wifi.kpn.com. Als je een Fon account hebt in combinatie met een mobiel abonnement kan ik je een nieuw wachtwoord toesturen per sms. Laat maar weten of dat nodig is!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.