Skip to main content

Signaal komt niet binnen en is in onderzoek bij IT ops Kan tot maximaal twee weken duren voor herstel. Dit duurt wel lang, klopt dit ? 

Het kan aan heel veel factoren liggen waardoor je geen signaal hebt. Dat kan aan de kabel liggen, de aanlsuiling in je meterkast, maar ook de aansluiting in de wijkcentrale. En misschien moeten er nog andere dingen aangepast worden. KPN heeft waarschijnlijk echt wel de tijd en de resources nodig om dit in te plannen en uit te zoeken.


Dank je Arjan, voor je snelle reactie.

Onderhand zijn er al vier monteurs mee bezig geweest, maar er is nog geen echte oplossing gevonden ( connectie lampje blijft knipperen) De aansluiting in de meterkast, daar ligt het niet aan,volgens de KPN monteurs. Vervolgens zou ook alles in orde zijn in de wijkcentrale zodat dat uitgesloten kon worden. Begrijpelijk dat het probleem dan nu naar een IT bedrijf wordt ver schoven, maar het is wel een lange weg voor een goed werkende glasvezel internet aansluiting.


Hoi @Vince 15 . Belangrijk is dat er een ticket is. 

Als ik jouw verhaal goed lees zou dat zo moeten zijn. 

Ik begrijp dat er al 4 monteurs zijn geweest?  Dan zal er ongetwijfeld iets ingewikkelds aan de hand zijn en heb je weinig aan mij. Dat zijn echt zaken voor 2e en 3e lijn/monteurs. 

Ik wil wel graag voor je kijken of er een actief ticket is. Kun je je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Hoi Erwin,

Vandaag een belletje gehad van kpn, er was een ticket aangemaakt, en aanstaande maandag komt er nog een monteur langs om alsnog een controle uit te voeren . 
 

Moet  zeggen dat KPN er alles aan doet om het probleem op te lossen, hulde hiervoor. 
Ga er van uit dat het probleem aanstaande maandag is opgelost.

 

Vr gr  Vince.


Goedendag,

 

Niks meer gehoord van KPN, zouden bellen, maar intussen tijd nog steeds geen signaal vanuit het glasvezel kastje ( Connectie lampje blijft maar knipperen.)

De buurman kreeg gisteren ook zijn opzetbox voor het glasvezel punt en daar werkte het signaal meteen. 

Jammer dat het hier niet het geval is. 
 

Als je het verleden terug leest is er 3 weken geleden een ticket aangemaakt.

 

 


 

 

 

 

 


Opgelost, Wel vond ik het proces wat omslachtig, de eerste monteur constateerde dat bij de centrale wellicht een verbinding gekruist moest worden. De vijfde monteur die gisteren langs kwam constateerde herplanten ivm geen licht/synch/data/internet dat ook. Vanochtend kwam er een nieuwe monteur, reed naar de centrale, was vijf minuten later terug, en in no time was er een super snelle verbinding.

Ben der hartstikke blij mee.

vr gr. Vince 


Hoi @Vince 15 . Helaas gaat het soms zo omslachtig.  Ik ben blij dat het nu allemaal is opgelost en dank voor je bericht.