Skip to main content

Hallo,

Op 8 Januari gaat mijn nieuwe contract bij KPN in. Dit betreft een glasvezel contract. Ik heb KPN telefonisch al benadert om aan te geven dat het recent geplaatste glasvezelpunt in de meterkast geen aansluiting heeft. Hiervoor zou een monteur aangestuurd worden. Tot op heden is er geen afspraak gemaakt voor het bezoek van een monteur. Aangezien het contract met Ziggo afloopt of 8 Januari zou ik graag spoedig een oplossing zien.

 

Met vriendelijke groet,

Nico Markus.

Hallo @Nico Markus ,

Dan kun je het beste woensdag vanaf 8.00 even opnieuw bellen met 0800-0402. Spreek in "monteur". Je krijgt dan iemand aan de lijn die de status van de afspraak kan bekijken.   


Dag @Nico Markus 

Heb jij een glasvezelaansluitpunt zoals links op deze foto?

Daar moet nog een kastje overheen geschoven worden zoals rechts op de foto, de Genexis XGS-PON ONT. Ik kreeg dat kastje toegestuurd als doe-het-zelf pakket. Mogelijk krijg jij dat ook samen met het KPN modem een aantal dagen voor de overstap toegestuurd. Zo niet, dan komt een KPN monteur het voor je installeren.

Maak je gebruik van de KPN overstapservice? Dan wordt jouw abonnement bij Ziggo pas definitief opgezegd ná een succesvolle activering van jouw KPN modem. Je komt niet zonder internet/tv te zitten, ook niet bij uitloop van de ‘werkzaamheden’.

Kan je op de website wellicht meer zien van de voortgang (en een monteursafspraak) ?
→  https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelstatus.htm 


Hallo,

 

Ik heb inmiddels het pakket ontvangen inclusief Genexis unit. Volgens KPN zou een monteur dit moeten monteren, maar het is binnen en een IP adres is toegewezen. Nog geen internet, maar ik neem aan dat vrijgegeven wordt op de startdatum van het contract.

Bedankt voor jullie hulp.

Groet, Nico.


Zodra de lijn actief is krijg je van KPN een SMS en/of mail dat je je diensten kunt gaan gebruiken, eerder niet. @Nico Markus 

Â