Skip to main content

Ik heb vandaag mijn modem en wifibooster geinstalleerd gekregen. De monteur constateerde dat er al een modem op de glasvezelconnectie aangesloten was. Hij was verbaasd dat mijn installatie pakket nog onaangebroken was. Hij constateerde eveneens dat er in de infra iets mis was. Later in de dag kwam een monteur van infra en vond geen probleem en wist de connectie met glasvezel te maken.
Op dit moment geven modem en wifibooster aan prima te werken, maar het adres van mijn modem verschijnt niet in de lijst van wifi connecties.

Hi @Petrus67 en welkom op het forum! 

Gek dat de wifi niet verschijnt. 😕 Wat als je een reset van het modem doet? Dan wordt de wifi naam en het wachtwoord namelijk ook gereset en ik ben benieuwd of je hem dan wel terugziet in de wifi lijst. 

Mocht het op één apparaat niet in beeld komen, dan kan het zijn dat dit apparaat alleen met 2,4 Ghz wifi netwerken werkt. Hiervoor kun je een Extra Wifi netwerk aanmaken.

Ik ben benieuwd of het zo lukt!


Hoi @Sanne_M,
dank voor je suggestie. Met tussenkomst van KPN is het probleem verholpen. Waaraan het nu lag is mij nog steeds niet duidelijk, maar alles werkt naar behoren, dus….niet meer belangrijk.
Nogmaals dank voor je snelle reactie en sorry voor mijn trage ;-)

 

Groet,

 

Petrus67


Geen probleem @Petrus67! Fijn om te horen dat het verholpen is en bedankt voor het terugkoppelen. 😄


Reageer