Skip to main content

Kan ik nu de groene stekker loshalen en in het glasvezelkastje aansluiten. Waarschijnlijk wel, veel kan ik niet fout doen.

De monteur van de Experiabox zal dit niet weten

 

Goed geen rood en geen groen draadje gebroken. glasvezellampje brand mijn modem ligt nog op het vorige adres dus de wankabel bengelt nog. 


Kan ik nu de groene stekker loshalen en in het glasvezelkastje aansluiten. Waarschijnlijk wel, veel kan ik niet fout doen.

De monteur van de Experiabox zal dit niet weten

 

@OUWWOENSEL wat is er precies niet ok? Maak anders even een foto vd situatie zodat wij eventueel kunnen meedenken 

 


het glasvezel kastje is met het groene stekkertje verbonden de rode WAN kabel steekt uit. Kan ik nu de zwarte ethernetstekker in het modem stoppen?

Moet ik een monteur vragen voor de vervanging van het witte kastje. Waarschijnlijk werkt het nu al als internet op 25-9-2023 op de glasvezelkabel wordt aangesloten/


het glasvezel kastje is met het groene stekkertje verbonden de rode WAN kabel steekt uit. Kan ik nu de zwarte ethernetstekker in het modem stoppen?

Moet ik een monteur vragen voor de vervanging van het witte kastje. Waarschijnlijk werkt het nu al als internet op 25-9-2023 op de glasvezelkabel wordt aangesloten/

Dit ziet er slecht uit man, branden power en glas of power en connetion groen ? Dat is er iig verbinding en kan je op de rode kabel voorzichtig het modem aansluiting maar zoals het er nu uitziet kan het allemaal zo breken. Sowieso moet je bellen voor een monteur want het hele glasvezel binnen werk / ftu ligt uit elkaar hier moet een monteur van kpn al dan niet kpnnetwerk voor komen om dit te fixen. Hier mag de klant officieel niet aanzitten. Succes iig !!


My god,.. Ieder weldenkend mens begrijpt toch dat dit op deze wijze niet aan te sluiten is.alleen het idee al om het aan te willen sluiten op deze wijze,... 🤣

Gewoon niet eens aan zitten rommelen,... Koppel alles maar los, hier moet gewoon een monteur voor komen,...


Hi @OUWWOENSEL, ik zie dat anderen je al verteld hebben dat dit echt niet in orde is en dat hier een monteur langs voor moet komen. Je hebt nog geen gegevens ingevuld in je profiel dus ik heb niks na kunnen kijken, maar hoop dat je inmiddels via onze telefonische klantenservice (0800 - 0402) een monteur hebt weten te regelen!


0800 1420 kon de bestelde monteur niet eerder sturen. Op de 29 kwam de monteur die mijn lankabels van utp stekkers voorzag. Het modem ophing en een kpn glasvezel monteur bestelde. Woensdag komt deze.

 


Ah ok, dan gaan we er maar van uit dat het woensdag helemaal in orde gemaakt gaat worden 😊 Bedankt dat je het nog even hebt laten weten!


Reageer