Sinds vandaag is mijn glasvezelabo van kracht. Echter, er blijft een rood lampje branden op mijn kastje met aansluiting naar buiten (dus niet de modem). De aansluiting ligt er al sinds begin dit jaar en de monteur die de boel heeft aangesloten heeft dat ook heel netjes gedaan. Die constateerde toen al het rode lampje (heeft te maken met aansluiting buitenshuis. Ik geef het door en er zal iemand mee aan de slag moeten. Aldus de monteur).
daarna mail ontvangen met bericht dat de ingangsdatum van abo verplaatst is naar 24/11. Genoeg tijd om aansluiting buitenshuis te regelen, leek mij. Helaas dus. Nog steeds een rood lampje. Bellen met kpn lukt niet, want het is te druk en verbreken de verbinding.
mijn grootste zorg is dat ik na vandaag geen internet meer heb, omdat ik kpn bij het afsluiten van het abo had gevraagd de opzegging met ziggo te regelen. Ervan uitgaande dat een overgang zonder problemen zou verlopen. Wat ben ik toch naïef .
ik hoop dat dit bericht door een moderator wordt gelezen en ik op deze manier geholpen kan worden!