Skip to main content

Goedemorgen, ik schrijf voor de honderdste keer en heb nog steeds geen antwoord, waar is het heel vervelend dat ik schreef dat ik een beschadigde glasvezeldoos heb ontvangen en ik wil graag nog een goede doos krijgen, de kapotte kan dat stuur het terug, maar ik weet niet waar? Ik heb vaak gebeld en als ik vertel wat er aan de hand is, hangen ze op en krijg ik geen antwoord of hulp en het begint me vreselijk te irriteren. Ik heb een abonnement gekocht waar ik geen gebruik van kan maken!

Kunt u een foto plaatsen van wat er beschadigd is?

Vraag anders gewoon om een monteur. Daar heeft u als nieuwe klant gewoon recht op als het niet werkt.


 


Op uw foto zie ik niets bijzonders @swiatlowod.


Hoi @swiatlowod. Ook ik zie op deze foto geen beschadiging. Kan je misschien verder uitleggen waar de beschadiging precies zit? Je kan inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice en vragen om een monteur voor het in orde maken van jouw glasvezelaansluiting. 


En vervolgens niet meer reageren...


Hi @Vikash van KPN 
In dit eerdere topic gaf @swiatlowod  aan dat het probleem is dat, als hij een UTP kabel in deze aansluiting steekt, die niet ‘vastklikt’. Ik heb toen geadviseerd om andere kabel(s) te testen om uit te sluiten dat het aan een defecte kabel ligt. Dat hielp niet, waardoor de aansluiting op het glasvezelkastje verdacht werd. Ik heb toen ook geadviseerd om 0800-0402 te bellen.


Reageer