Skip to main content

hier ook een hinderlijk tikkend geluid uit het modem van tiktak de hele dag ?

Hallo @Koko , een tikkend geluid is niet goed. Ik zou om een omruil vragen. Wellicht kan dat via dit forum, dan moet je eventjes je privégegevens invullen in je profiel. En anders bel je de helpdesk, 0800-0402.

Tikken is inderdaad niet goed, @Koko. Heb je, zoals Arjan al tipt, contact kunnen opnemen? Zo niet, dan kun je hier ook zelf een terugbelafspraak voor plannen. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt. De collega kan dan met je meekijken en een omruil plannen.

is goed ik zal de gegevens in vullen bedankt

heb het geprobeerd kreeg het achterlijke chatbot die niks bergrijpt waarom heb je dat ding dan je kunt niet eens normaal contact opnemen tegenwoordig bij die bedrijven hebben allemaal zo,n raar aparaat die niks snapt dus me gevens staan er in dus laat kpn maar bellen 

heb het geprobeerd kreeg het achterlijke chatbot die niks bergrijpt waarom heb je dat ding dan je kunt niet eens normaal contact opnemen tegenwoordig bij die bedrijven hebben allemaal zo,n raar aparaat die niks snapt dus me gevens staan er in dus laat kpn maar bellen 

Hoi @Koko 

KPN is uiteraard telefonisch bereikbaar voor haar klanten, maar de moderatoren promoten nu voornamelijk om zelf een terugbel afspraak te maken via de chatbot, wat opzicht prima kan werken als je op een geschikte tijdstip gebeld wilt worden.

Maar er zijn nog genoeg mensen zoals jij en ik, die gewoon even willen bellen.
Daarom geef ik sinds kort in mijn reactie, de keuze om zelf te bellen of gebeld te worden, zodat de mede klant zelf kan bepalen waarvoor hij of zij kiest.

Telefoonnummers KPN:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiel aansluiting)

Klantenservice is bereikbaar:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

wat een moelijk gedoe dat bedoel ik nu je moet je gegevens invullen en krijg  je een andere   modem word gezegd ?nu moet ik weer gaan bellen ik heb een bel afspraak gedaan ik word niet gebeld door kpn ?

Hoi @Koko 

Het is uiteraard vervelend als er niet wordt teruggebeld door een medewerker van KPN, nadat je dit via de chatbot om had gevraagd.
Het beste kun je even zelf de klantenservice gaan bellen, op één van de telefoonnummers wat ik in mijn vorige reactie had geplaatst. 
Dan weet je in elk geval zeker, dat je een medewerker aan de lijn krijgt.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik wil een medewerker spreken.

werd zo neer gegooid bij kpn?  en waarom moeten oude klanten meer betalen bij alleen internet ? slaat nergens op als je nieuwe klant ben krijg je tv ,s en laptop.s allemaal van mijn centen en als je verlengen wil krijg je twee euro korting dit riekt naar zwendelarij  en het powerlampje van het glasvezelmodem brand volgens mij feller dan het glasvezel lampje ?nu zwakker hoort dit zo

Reageer