Skip to main content
Vraag

Hoe kan er gebruik gemaakt worden van een gratis databundel als je geen KPN mobiel hebt?

• July 29, 2025
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

Mijn Experia V10 is waarschijnlijk overleden en heb dus geen internet en tv. Afspraak ingepland met monteur, die zou vandaag komen maar eenzijdig verschuift KPN die afspraak naar 2 dagen later. 
Een gratis databundel krijg je dus alleen als je een KPN mobiel abo hebt en die heb ik niet. 

Is er een andere manier om aan GB’s te komen zonder ervoor te betalen? KPN laat zo z’n klanten wel in de kou staan…

7 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 29, 2025

Nee, die is er niet ​@cyberpig 

• July 29, 2025

Het enige wat zou kunnen is het tijdelijk beschikbaar stellen van een mobiele router en of een Digitenne ontvanger.  Maar daar heb je nu niets aan.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • July 29, 2025

Voor de korte twee dagen wordt dit lastig vrees ik.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • July 30, 2025

@cyberpig 

Kun je niet (tijdelijk) de Wifi van de buren gebruiken ?

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 30, 2025

@cyberpig 

Dat moeten de buren niet willen, zelfs niet met de gastwifi aan.

Als de gast (buurman) wat uitvreet op internet wat niet geoorloofd is, worden de buren verantwoordelijk gehouden.

Gewoon je mobiel als hotspot gebruiken, desnoods wat data bijkopen ​@cyberpig en ​@WMG-N 

Ik zet de gastwifi nooit en te nimmer voor iemand aan, zeker daar de meeste ‘gasten’ een mobiel hebben tegenwoordig.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • July 30, 2025

@cyberpig 

Dat moeten de buren niet willen, zelfs niet met de gastwifi aan.

Als de gast (buurman) wat uitvreet op internet wat niet geoorloofd is, worden de buren verantwoordelijk gehouden.

Ik vind dit zwaar overdreven. Iedereen heeft een ander IP adres dus als er iets illegaals gebeurt weet men wel degelijk wie dat illegaals heeft uitgevoerd.

• July 30, 2025

Kan je niet gewoon een maandelijks opzegbaar e-sim abonnement afsluiten? Unlimited. Als je het maar weer binnen 14 dagen annuleert. Dan kost het je niets volgens mij. Aansluitkosten zijn er momenteel niet. Het werkt dezelfde dag nog staat er.