Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik bepaalde internetpagina's blokkeren op al mijn apparaten?

• February 13, 2025
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Beste allemaal,

Ik heb de automatisme om voor nieuws automatisch naar nu.nl te gaan. Alleen besef ik me telkens weer dat nu.nl niet dezelfde als vroeger is. Persoonlijk vind ik alle merken van DPG media nieuws bevatten, met een linkse indoctrinerende kwinkslag, dat is mijn mening maar.

Nu loop ik telkens in de val van mijn eigen automatisme en de verslavende werking van ergerlijk vooringenomen nieuws, graag wil ik alle merken blokkeren of doorlinken naar andere nieuwsbronnen, is hiervoor een manier zodat dit op al mijn toestellen automatisch mogelijk is. 

Graag hoor ik of iemand hiervoor een idee heeft. Heel veel dank!

Groet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 13, 2025

Er zijn tegenwoordig allemaal apps. En als je die niet op je telefoon hebt staan? Dan is er niks aan de hand toch? 

En op je laptop/computer of tablet? Als ik het al ziet staan? dan scroll ik direct door. Want ik begrijp je helemaal! 

Real nieuws is er niet meer. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 14, 2025

Misschien iets met OpenDNS, als dat nog bestaat?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 14, 2025

​@Albertverlinde In modem DNS instelling of host bestand b.v. www.nu.nl naar 127.0.0.1 wijzigen.