Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik compensatie krijgen voor een niet functionerende glasvezelverbinding?

• March 13, 2026
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Heb sinds 29 januari 2026 glasvezel van kpn. 

Internet, tv, telefoon. Maar heb alleen maar storingen gehad. Vandaag 13 maart een monteur langs geweest hij kon het probleem niet verhelpen. Er moet nu iemand de kabels in de grond nakijken. Deze kunnen pas woensdag langskomen. Tot die tijd geen internet, tv en telefoon. Heb gebeld met klantenservice, ik moet wel voor alles betalen maar krijg er niks voor terug. Dit moet toch gecompenseerd worden? De klantenservice regeld dit niet, dus naar waardeloos glasvezel ook nog een waardeloos klantenservice. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 13, 2026

Zo dat is een slechte start ​@Udo65 . Balen dat er ondergronds iets mis lijkt te zijn. Uiteraard kan je als de storing verholpen is een vergoeding aanvragen! Heb je een mobiel abonnement bij kpn? Zoja dan kan je een grote bundel krijgen. Dan heb je in ieder geval iets.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 16, 2026

Goedemiddag ​@Udo65 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder fraai :(

Dat is natuurlijk allesbehalve de beste start van je abonnement bij KPN en dus enorm zuur dat je zoveel storingen hebt ervaren. Goed dat er afgelopen vrijdag een monteur is geweest alleen jammer dat hij dit zelf niet direct op kon lossen en daarom weer een andere monteur heeft aangestuurd. Uiteindelijk heb ik er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen maar daar koop je nu op dit moment natuurlijk weinig voor, dat begrijp ik ook. Uiteraard kun je voor de periode dat je geen goed gebruik hebt kunnen maken van je diensten een vergoeding aanvragen en dat gaat via onze website. Ik zou dit wel pas doen zodra de storing in zin geheel is verholpen! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent en hoe je achteraf alsnog een vergoeding aan kunt vragen voor deze periode. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!