Skip to main content

wie o wie kan me helpen wil ipv de coax die er loop een internet kabel 

 

1 ding kan niet voiraf betalen ivm curatele omgeving papendrecht

 

Hoi @MR_CHIP 
Op zich is dat niet zo'n grote klus je maakt de nieuwe kabel aan de oude vast en trekt hem door, het lastige is om daarna het nieuwe stekkertje er aan te zetten.
Beter een vakman roepen, want om zomaar via internet een wildvreemde in je huis te halen moet je ook mee oppassen en lijkt me niet verstandig.
En overleg het even met je bewindvoerder, dan wil hij je vast wel helpen.


Hoi @MR_CHIP 
Overigens zie ik dat je gisteren ook al op Ziggo dezelfde vraag hebt gesteld.

Maar je houdt dus -of- Ziggo -of- de KPN voor de gek.
Vindt je dat wel eerlijk?

Update:

Nu verteld MR_Chip op ziggo:
ik ben geen kpn klant ik dacht alleen mensen net als hier uit de buurt van papendrecht te vinden die het kunnen doen . als laatste middel een ziggo monteur
 


@MR_CHIPWees gewoon eerlijk en zeg wat je wilt en hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit. Met liegen en bedriegen schiet je enkel jezelf spreekwoordelijk in je voet. En ja, op internet kan de wereld soms klein zijn, zoals je ziet.

Maar als je het goedkoop wilt oplossen: Kijk eens op Facebook of in een buurtgroep of er iemand is die je hierbij zou willen helpen. Misschien is het een ruildienst voor een appeltaart ofzo. Maar je moet dan geen hoge verwachtingen leggen bij vrijwillige of goedkope klusjes.

In ieder geval veel succes!


hoezo lieg ik dacht hier zijn mede gebruikers die misschien wel willen helpen ongeacht of ik abbonnee beb


Probeer het eens in je buurt. Misschien vind je daar wel een handige hobbyist die wel wat tijd over heeft.


ik ben qua persoonelijk skills niet zo goed praten via een forum is veel handiger en minder eng voor me ivm autisme


ik ben qua persoonelijk skills niet zo goed praten via een forum is veel handiger en minder eng voor me ivm autisme

Via een app of facebook maakt het niet enger. Het brengt je juist dichter in de buurt.
Hier op dit forum (of Ziggo) is de kans kleiner omdat mensen uit alle uithoeken van het land hier zitten. Als je een gerichte groep op Facebook, WhatsApp, Telegram, NextDoor etc vindt, heb je meer kans op iemand uit je buurt. 


Heb je alle spullen in huis? (Internetkabel, rj45 inbouwdoos en connectoren)

 

Mogelijk kan ik wat voor je betekenen, maar dan wel buiten mijn werk om en ik wil (en mag) er niet voor betaald krijgen. Papendrecht is niet zo ver weg. 


Je bent niet zo goed in het communiceren op persoonlijk vlak. Dat vind je eng. Dat kan. Maar een wildvreemd iemand in je huis halen om een klusje te klaren is dan minder eng?! |Ook dat kan 🙂 Jij ervaart het zo, prima. Succes! 


Wat een mooi en aardig aanbod. Mijn complimenten @Ik_Combineer 😊


Je bent niet zo goed in het communiceren op persoonlijk vlak. Dat vind je eng. Dat kan. Maar een wildvreemd iemand in je huis halen om een klusje te klaren is dan minder eng?! |Ook dat kan 🙂 Jij ervaart het zo, prima. Succes! 

Precies, en uit de geschiedenis qua berichtgeving was het volgens mij wel duidelijk dat @MR_CHIP een ziggo kanjer is. Misschien is de snelheid wat kpn biedt in zijn omgeving wel erg laag of heeft zijn bewindvoerder voor ziggo gekozen, oordelen is zinloos 🤷 

Ik vindt het in ieder geval tof dat je hulp vraagt voor dingen die je lastig vindt. Als iedereen in de wereld dat zou doen en af en toe een ander helpt zou de wereld toch echt mooier zijn.


Je bent niet zo goed in het communiceren op persoonlijk vlak. Dat vind je eng. Dat kan. Maar een wildvreemd iemand in je huis halen om een klusje te klaren is dan minder eng?! |Ook dat kan 🙂 Jij ervaart het zo, prima. Succes! 

Precies, en uit de geschiedenis qua berichtgeving was het volgens mij wel duidelijk dat @MR_CHIP een ziggo kanjer is. Misschien is de snelheid wat kpn biedt in zijn omgeving wel erg laag of heeft zijn bewindvoerder voor ziggo gekozen, oordelen is zinloos 🤷 

Ik vindt het in ieder geval tof dat je hulp vraagt voor dingen die je lastig vindt. Als iedereen in de wereld dat zou doen en af en toe een ander helpt zou de wereld toch echt mooier zijn.

wauw wat een moooie reactie

van coax/docsis weet ik inmiddels een hoop maar van kabels trekken en zelfs een soort glijmiddel voor kabel (wie verzint het 😛 ) had ik nog nooit gehoor hoe het nu erbij hangt tegen de muur is misschien niet heel mooi maar het werkt als een tierelier 


Heb je alle spullen in huis? (Internetkabel, rj45 inbouwdoos en connectoren)

 

Mogelijk kan ik wat voor je betekenen, maar dan wel buiten mijn werk om en ik wil (en mag) er niet voor betaald krijgen. Papendrecht is niet zo ver weg. 

ik heb een internet kabel

van heel wat meter kan ik je anders een pb sturen ?


Heb je alle spullen in huis? (Internetkabel, rj45 inbouwdoos en connectoren)

 

Mogelijk kan ik wat voor je betekenen, maar dan wel buiten mijn werk om en ik wil (en mag) er niet voor betaald krijgen. Papendrecht is niet zo ver weg. 

ik heb een internet kabel

van heel wat meter kan ik je anders een pb sturen ?

Altijd!  (En die glijmiddel voor kabels is pure marketing, sop of wd40 is ook grandioos)


@Ik_Combineer 

 

 

dankjewel voor je hulp echt 

 


Was leuk je kort te spreken, jammer dat je geen KPN hebt maar zonder DSL of Glas in je woning kan je niet anders 🤷🏻‍♂️ 

 

Tof dat je hulp vroeg en mocht je nog eens iets ergens hulp mee nodig hebben hoop ik dat je weer geholpen wordt.


Je bent niet zo goed in het communiceren op persoonlijk vlak. Dat vind je eng. Dat kan. Maar een wildvreemd iemand in je huis halen om een klusje te klaren is dan minder eng?! |Ook dat kan 🙂 Jij ervaart het zo, prima. Succes! 

 

@Raspberry 

Ik herken het bij mezelf ook. Ik ben ook niet goed in sociaal zijn maar als ik ergens een taak of iets zakelijks te bespreken of te doen heb dan gaat dat prima. Daarna ben ik meestal vrij snel weer verdwenen.

 

@Ik_Combineer 

Ik heb er speciaal een een KPN forum account voor aangemaakt om je bericht te liken en je bedanken. Hij is op andere fora ook actief en helpt vele mensen dus tof dat je hem geholpen hebt 👍

 


Mooi aanbod van je @Ik_Combineer !

Ik heb foto's op het Ziggo forum gezien, ziet er heel netjes uit 👍🙂


@Ik_Combineer laatste tag in dit topic haha

 

snelheid blijft in orde :D

screenshot vanuit eigen router met addon die om de zoveel uur een speedtest doet