Skip to main content

Beste kpn,

 

Ik wil mijn internetsnelheid naar beneden verlagen. van 200mbit naar 100mbit/sec. Als ik dit in mijn abonnement wil aanpassen, staat er dat het 9,40 per maand goedkoper wordt. helaas vervalt er dan een combinatiekorting van 4,13. Dus verschil 5,27 zou je zeggen. Als ik verder klik, dan blijkt het abonnement bij aanpassen ineens maar 4,40 goedkoper,en dan gaat de korting er ook vanaf en dan zou dus nog 0,27 verschil overblijven???

Kan iemand me uitleggen waarom bij verder klikken de mindering in kosten ineens verandert van 9,40 naar 4,40?

 

Mvg,

Ralf

Dat zou normaal in je winkelmandje moeten worden weergeven.


Hoi @Ralfdh 
Hiervoor kun je beter en sneller even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402, bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Hallo @Ralfdh ,

Waarschijnlijk heb je dit geprobeerd in MijnKPN. 

Je kunt jouw abonnement ook verlengen mits je contractvrij bent. Het abonnement wordt dan veel goedkoper. 100 Mbit/s kost dan 42,50 per maand. 

Dat kan ook telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet:

 https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Hi @Ralfdh, het lijkt mij ook handiger om even te bellen zodat het specifiek kan worden bekeken. In de regel vervalt je combinatiekorting niet bij het aanpassen van je vaste abonnement thuis. Die korting krijg je altijd zolang je zowel mobiel afneemt als vast internet thuis. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Bedankt voor alle antwoorden.

ik heb gebeld met kpn.

opgelost. 


Bedankt voor alle antwoorden.

ik heb gebeld met kpn.

opgelost. 

Fijn om te lezen dat het gelukt is.


Reageer