Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik een afspraak maken om glasvezel te laten installeren?

• June 19, 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Is er een website van KPN waar ik een afspraak kan maken om glasvezel te laten installeren? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@PieterQ ,

Ik neem aan dat glasvezel voor KPN bij jou in de straat dan al is aangelegd. Want er zijn ook nog genoeg plaatsen waar de aanleg nog moet beginnen. En dan kun je geen afspraak maken.

Maar als de glasvezelkabels er al liggen, dan kun je terecht bij de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 19, 2025

Hallo ​@PieterQ ,

Ik neem aan dat glasvezel voor KPN bij jou in de straat dan al is aangelegd. Want er zijn ook nog genoeg plaatsen waar de aanleg nog moet beginnen. En dan kun je geen afspraak maken.

Maar als de glasvezelkabels er al liggen, dan kun je terecht bij de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 19, 2025

Beste ​@PieterQ via MijnKPN kun je dit tegenwoordig meteen zelf regelen.

CC: ​@Noordzee