Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een extra adres aansluiten op een abonnement?

• January 16, 2026
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Goede middag,

Momenteel hebben wij een abbonement bij jullie.

Daarbij wil ik een extra adres aansluiten. Daar zit nu ziggo klein zakelijk. Hiervoor wil ik graag met iemand afstemmen wat de mogelijkheden zijn.

Beste antwoord door Remco van KPN

Hallo Jeremy! Welkom op de KPN Community. Daar moet zeker een mouw aan te passen zijn. Mocht dat om een particulier abonnement gaan wat je wil laten afsluiten dan kan je altijd een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt maken. 

Hier kan je een actueel overzicht vinden van onze abonnementen en mocht je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag.

3 reacties

kan ik door kpn gebeld worden?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2026

Hallo Jeremy! Welkom op de KPN Community. Daar moet zeker een mouw aan te passen zijn. Mocht dat om een particulier abonnement gaan wat je wil laten afsluiten dan kan je altijd een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt maken. 

Hier kan je een actueel overzicht vinden van onze abonnementen en mocht je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag.

• January 19, 2026

Je sluit voor een ander adres gewoon een nieuw abonnement af. Elk adres heeft zn eigen abonnement. 1 abonnement met meerdere adressen kan niet.