Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een glasvezelkastje geplaatst krijgen, KPN denkt dat er geen kabel ligt

• July 21, 2025
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Jeanine Hehenkamp
Nieuwkomer

Probeer al een maand of 6 internet via kpn en glasvezel te bestellen. Bij nieuwbouw is jaren geleden een glasvezel kabel aangelegd zonder kastje. Nu wil ik dus een nt kastje op die kabel laten aanleggen. Blijkt onmogelijk omdat kpn blijft denken dat er geen kabel ligt. Buren aan beide kanten hebben wel kpn glasvezel. Wat een hel dit! Denk al 25 x telefonisch geprobeerd, iedere keer een ander die zegt we gaan het in orde maken. 6 maanden later en nog een kastje op m’n glasvezel kabel die uitkomt in de meterkast.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Jeanine Hehenkamp en welkom bij de KPN Community! 

Wat gebeurt er als je gewoon een abonnement af sluit? Lukt dat niet?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Normaliter gaat het proces dan lopen en kijken we ook naar het afmaken van de glasvezelaansluiting indien nodig. 

Je kunt in de tussentijd ook een haalbaarheidsonderzoek aanvragen, als dat nog niet gedaan is. Dan kunnen we kijken naar welke informatie bij ons bekend is over je aansluiting en wat er nog nodig is om het af te maken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• July 22, 2025

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 24, 2025

Hi ​@Jeanine Hehenkamp en welkom bij de KPN Community! 

Hier ben ik ook benieuwd naar. Normaliter gaat het proces dan lopen en kijken we ook naar het afmaken van de glasvezelaansluiting indien nodig. 

Je kunt in de tussentijd ook een haalbaarheidsonderzoek aanvragen, als dat nog niet gedaan is. Dan kunnen we kijken naar welke informatie bij ons bekend is over je aansluiting en wat er nog nodig is om het af te maken.Â