Skip to main content

Ik ben nu reeds 24x van het kastje naar de muur gestuurd. Het enige dat ik wil is een vaste internet verbinding in mijn loods. wie moet ik hiervoor hebben?

 

Aanvragen via mijnaansluitng.nl. Dat al geprobeerd? 


Ja zover was ik ook maar het moet toch mogelijk zijn voor KPN om ea van a tot z te regelen als ik toch klant bij ze wil worden?


Mag ik vragen, is het het (onderdeel van) een oud pand, zo ja dan zal er ooit wel een telefoon zijn geweest en is de lijn nog ergens.
Of is het een nieuw pand ? En is er bij de bouw geen internet kabel voorzien.


Het laatste idd. Er loopt nu een aanvraag via mijnaansluiting maar duurt gelukkig maar 4,5maand voordat ze komen graven als het goed is😊


Het laatste idd. Er loopt nu een aanvraag via mijnaansluiting maar duurt gelukkig maar 4,5maand voordat ze komen graven als het goed is😊

wat is dan het probleem enige wat je kan doen vziw is afwachten

 

ik lees dat KPN soms kan leveren op koper is dat nog relevant/aanwezig , cc @Ik_Combineer 


 duurt gelukkig maar 4,5maand voordat ze komen graven als het goed is

Als er nog geen kabel ligt kan kpn niks leveren. Het systeem zal een bestelling dan ook automatisch annuleren of is zelfs niet mogelijk.

Eerst zal die kabel er moeten zijn en zal die via het bedrijf (Volker Wessels) aangemeld moeten zijn bij KPN Netwerk opdat het ook werkt via het bestelsysteem bij KPN de Provider.

Om voor nu internet te hebben kan je op je mobiel een ‘onbeperkt’ abonnement nemen. De huidige hebben 20 GB per dag (fair use) en 2 GB gratis aanvullers. Via de Hotspot (voor wifi) op je telefoon kan je via wifi e.e.a. van internet voorzien. Zolang je aanwezig bent op je bedrijf. Een alarm gaat dus niet, maar wel een pin zoals bijvoorbeeld met Sumup: https://www.sumup.com/nl-nl/oplossingen-betalingen-accepteren .

Andere opties: 

Starlink

Odido 4g voor thuis (en bedrijf)

Providers via een vaste verbinding / lijn vallen op dit moment af op je adres.


Het laatste idd. Er loopt nu een aanvraag via mijnaansluiting maar duurt gelukkig maar 4,5maand voordat ze komen graven als het goed is😊

wat is dan het probleem enige wat je kan doen vziw is afwachten

 

ik lees dat KPN soms kan leveren op koper is dat nog relevant/aanwezig , cc @Ik_Combineer 

Het is een nieuwbouw pand. Dus nee, er ligt niks en KPN zal niks kunnen betekenen tot er een koper of glasvezelkabel in het pand aanwezig is.


Hoi Peter, 

Dank voor je uitgebreide verhaal. Het rare is dat mijn buurman naast mij wel DSL heeft via odido (KPN netwerk) dat is dus het rare. De kabel ligt voor de deur maar het schijnt erg lastig te zijn om deze 5 meter naar mijn loods aan te sluiten. 


Hoi Peter, 

Dank voor je uitgebreide verhaal. Het rare is dat mijn buurman naast mij wel DSL heeft via odido (KPN netwerk) dat is dus het rare. De kabel ligt voor de deur maar het schijnt erg lastig te zijn om deze 5 meter naar mijn loods aan te sluiten. 

KPN deelt kabels niet, elke klant heeft zijn eigen lijn. Dus zit in die kabel van uw buurman nog vrije aders dan kan KPN deze vast erbij lassen voor u, maar als deze kabel "vol" is dan zal er over een langer stuk een nieuwe kabel gelegd moeten worden.


Reageer