Skip to main content


Zelf een afspraak inplannen zonder overleg.

Niet op komen dagen (ik was ziek thuis).

Geen bericht daarna.

Ik mailen naar de klanten service. 

Ik bel KPN Netwerk, die nemen nooit op maar schakelen me door naar Volker Wessels. (ook na een uur in de wacht staan de verbinding verbreken #Classic)

Die pakken de zaak niet op en “Neem contact op met uw provider”. 

KPN bellen die “met de hoogste prioriteit” en “zelf op de hoogte gehouden willen worden dus in de cc”. 

Het is weer een maand geleden.

Serieus, @wjb  weer rustig afwachten? Dit is echt zooo tijdrovend en frustrerend. 

Nu heb ik niet veel verstand van bedrijfsvoering maar hier hebben al zeker 5 mensen aan gewerkt dus dit zal de grote baas zeker weer een hoop centjes hebben gekost zonder dat er (wederom) iets is opgepakt of opgelost. Kansloos.


 

Waarom mention je mij in jouw topic?


Hoi WJB,

Bedankt voor het aanpassen van de titel. 
Omdat je in het verleden super goed advies had!

Een jaar wachten is mij niet vreemd! Peanut's in het Digitale tijdperk.

Wellicht kun je me wederom helpen? Ik ben het wachten zo beu joh,,, we zijn bijna anderhalf jaar verder en de boel is nog steeds niet af (lees de brief). 

Zeg nou eens eerlijk, het is toch bezopen dat ik weer 2 uur moet bellen waarvan 1 uur en 30 minuten in de wacht om 5 mensen te spreken die zeggen me te gaan helpen maar het niet voor elkaar krijgen een afspraak in te plannen? Ik vind het bezopen. Ik snap intussen best dat het een puinhoop is bij jullie en dat jullie de boel dus niet op orde hebben en dat het brandjes blussen is maar stel, hypthetisch, dat 1 van die mensen gewoon de agenda had getrokken en een afspraak had ingeplanned?

Had ik al gezegd dat de eerste afspraak niet geplanned was? lees de brief.

 


Hallo @DePaul ,

@wjb werkt niet voor KPN of KPNNetwerk. Hij is (net als ik) een klant van KPN.

Die twee genoemde bedrijven zijn trouwens niet hetzelfde. Je zit hier op het forum van de provider KPN. Die kan pas wat voor jou betekenen zodra de glasvezelaansluiting naar binnen is gebracht. Hiervoor zul je toch bij KPNnetwerk moeten zijn. 

 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/


​​​​@Noordzee,

Ik heb allang internet hoor 😄 (dit is uiteraard heel erg sarcastisch bedoeld).

Ik vind dat het dan hoog tijd wordt dat @wjb betaald gaat krijgen omdat hij 64604 reacties heeft geplaats! Dat is meer dan het dubbele van jou. En meer dan @Erwin_ met slechts 23863 reacties. 
Zoals @Joep1965 en @Erwin_ al aangaven kunnen jullie niks voor mij betekenen. KPN kan niks. Klaar. 

Maar voor mij is dit wel het KPN forum en betaal ik aan KPN. Hoe dat KPN het regelt met onderaannemers en onderaannemers van onderaannemers zal mij natuurlijk worst zijn. KPN Netwerk heb ik amper gesproken. Bel ze anders zelf eens op, kijken of jij ze wel aan de lijn krijgt. Echt doen he, alle keuze menu's door aan de telefoon. Heb ik ook gedaan.


Ik heb voor mij intussen ontelbaar veel collega's van jullie gesproken (ik hou het grappig, alsof ik niet kan tellen) aan de telefoon (ik leg de grap uit want ik denk dat dat nodig is). Ook zijn jullie al 4 keer langs geweest, waarvan 1 keer onaangekondigd. Het gaat mij niet om de 5de keer of de brandveiligheid (dit keer cynisch bedoeld).  

Het gaat mij er intussen om dat jullie een keer sorry zeggen. En dan niet “Bedankt voor je bericht, wat jammer dat het zo gelopen is” maar oprecht. Wat vind jij er nou van dat dit zo gelopen is? Is toch bezopen? Lees anders dit door maar ik denk niet dat hier iets in zal staan wat je zal verbazen. Dit forum staat immers vol met klagende mensen over de slechte communicatie en de valse beloftes. 
Die link van je heb ik uiteraard al ingevuld. KPN Netwerk verwees me door naar de provider. 


DePaul schreef:

KPN Netwerk verwees me door naar de provider. 

Vreemd want die brief is toch echt van KPN Netwerk afkomstig.

Dat is dan ook de partij waar je moet zijn.

Overigens zal er waarschijnlijk een inspectie geweest zijn waarbij, door de brandweer, vastgesteld is dat er een te lage brandwering is door de gaten in de meterkast. KPN Netwerk is dan verplicht om die tekortkoming te herstellen.

Je bent hier op dit forum op de verkeerde plek immers dit is het forum van de provider KPN en niet van de netwerkbeheerder KPN Netwerk.


@jup. Toch verwees @kpnnetwerk.nl me door naar Volker @wessel  aan de @telefoon . En reageerde KPN Netwerk via het @klachten @Formulier van @Noordzee naar KPN (dus dat staat geschreven). Lees maar:

Neem contact op met uw provider 

zei @swenne14 

maar later zei @kevin dat dat niet klopte en dat KPN Netwerk me gingen bellen. Dat is nadat ik contact had opgenomen met KPN. En KPN nam het toen op zich!! Met prioriteit zou ik geholpen worden! En meegenomen in de cc (dat is een stomme afkorting die betekend dat @Amir  ook op de hoogte zou worden gehouden). Het was namelijk intern doorgezet en/of doorgegeven aan KPN Netwerk (Ja echt, jullie hebben echt wel contact).@Jorg Kramer, directeur van de klantenservice is zelfs op de hoogte gebracht! 

Daarna heb ik dus 2x een email gehad dat er contact met me opgenomen zou worden. En dat is dus al weer een maand geleden (@Geduld haha @wjb). Een maand om de agenda er bij te pakken en een afspraak te maken. Jup. Terwijl er al zo veel contact is geweest.

NOGMAALS, het maakt me geen @bal uit of het KPN of KPN Netwerk heet, KPN gaat in @Zee met KPN Netwerk dus. Verzin het maar. KPN Netwerk is onbereikbaar, dat @weet jij ook. En Volker Wessel zijn super aardig maar kunnen veder ook niks (die @Mevrouw heeft haar @Naam niet genoemd. 
Ik weet trouwens niks van een te lage brandwering enzo, ik heb alleen die brief gehad. Het was pas toen KPN Netwerk me doorverwees naar KPN dat ik ben gaan zoeken naar die brief, en Voilà. Duidelijke taal toch? “We komen langs! Je moet er zijn!” SLECHT om zo een afspraak te maken, maargoed ik was er want ik was ziek. Maar ze zijn überghaubt niet aan de deur geweest en ook geen briefje achteraf van “sorry dat we er niet waren want het was dodenherdenking of bevrijdingsdag. 

Maargoed, Ik betaal iig aan KPN iedere maand (vet veel) dus zit ik hier best wel goed want dit is het forum van @KPN er en aangezien ik aan hun betaal mogen zij het @Intern @oplossen 

 
Als we het toch over geld hebben, jij moet betaald worden door @Kpn vind je niet? @wjb en @Wjb1 of@Wjb12 en @WJB1958 of @WJBakker en @Wjbmcj of @WJB_Eventions en @WJB033 of @wjbx10 en @wjbuis of @wjbrijswijk en @WJBoschman of  @WJBok en @wjboon of @Wjbons en  @wjbn5349  ?

Net alsof ik een @auto ( @een @Toyota ) @Koop  @Bij @de @dealerjohn @en Jos en @Als @Die @kapot @gaat je niks aan en @ik naar moet @bellen @Met @japan @OM 21 @Iets @Te duur @Moeti @Regel 

@onzin 

Iedereen @Plast er overheen maar er gebeurt niks. Een maand… alweer… @onnavolgbaar

 


Hoi @DePaul, er is een verschil tussen KPN en KPN Netwerk. Wij zijn niet KPN Netwerk en hebben daardoor geen zicht in hun planning en werkzaamheden. Dat heeft Erwin je 5 maanden geleden ook uitgelegd zie ik. De enige partij die je kan helpen met een nieuwe afspraak is dus KPN Netwerk.

Het heeft ook geen enkele zin om zoveel mensen te noemen in je berichten, dat is nergens voor nodig. Het zijn geen hashtags, je spamt mensen die er niets mee te maken hebben. Stop daarmee, anders moet ik je een waarschuwing geven en als het daarna blijft gebeuren krijg je een ban.

Lees ook onze huisregels even door: 

 


Hoi @Jasper ,

Voor mij als klant doet het verschil niet ter zake. We kunnen bakkeleien over de naamgeving of het logo, punt is dat ik jullie (KPN) betaal en daar mee te maken heb. Hoe het verder opgepakt of uitbesteed wordt zal mij worst zijn. Ik wil helemaal geen contact met KPN Netwerk. Gelukkig zijn ze totaal onbereikbaar zoals door meerdere collega's van KPN erkend. Jullie moeten hetzelfde nummer van KPN Netwerk bellen en komen dus ook geen zak verder. 

Ik wil erkenning.

Ik wil gehoord worden.

Ik wil dat KPN zegt: “sorry, wij hebben er echt een potje van gemaakt”.

Bekijk dit forum, het staat vol met klachten!

Bekijk andere forum zoals op https://tweakers.net/ en je ziet dat heel veel klanten tegen precies hetzelfde aanlopen, namelijk slechte communicatie en het eeuwige kasje-muur-over_de_schutting verhaal. Jullie lijken Rutte 4 wel door zo slecht “problemen” op te lossen.

Lees hier het probleem: KPN Netwerk maakt éénzijdig een afspraak en komt niet opdagen en is onbereikbaar. Wat moet ik daar mee? Ik heb daar helemaal geen zin in joh! Pak dat op @Jasper !! 

Gezeik


De elektriciteitskabels die je huis binnen komen zijn ook niet van de energiemaatschappij maar van de netwerkbeheerder.  Dat is de glasvezelkabel ook zo. Sterker nog van de ACM moeten beide bedrijven strikt gescheiden zijn om te voorkomen dat kpn een voorkeursbehandeling krijgt tov van andere providers. Dus het het doet weldegelijk ter zake.


Nee niet voor mij. Ik betaal KPN. Niet KPN Netwerk. Als KPN broodjes koopt mij bakker Bart heeft dat ook niks met mij te maken. Ik doe zaken met KPN. NIET met KPN Netwerk.

snap je? @Joep1965 


Ik betaal KPN. Niet KPN Netwerk.  

U betaalt KPN provider voor internet. Dat krijgt u ook geleverd. Over het koperdraadje. Toch?

In dat opzicht is KPN provider niet nalatig richting u. U krijgt waarvoor u betaalt. Dat KPN Netwerk er "een rommeltje" van maakt is iets waar KPN provider eigenlijk helemaal niets mee te maken heeft. En ook niet voor u hoeft op te lossen. 


we snappen het maar tis niet anders zijn2 aparte bedrijven ga maar bellen naar kpn netwerk


ik snap je niet @Nick83 en jij mij niet. Lees deze even

Dit topic gaat niet over of dat KPN een ander bedrijf is dan KPN Netwerk. 

Ik ben klant bij @Kpn. Eventuele vage bedrijven waar KPN zaken mee doet heb ik niks mee te maken. Als er iets is hoor ik dat graag van @Kpn. Als ik iets wil mag @Kpn dat lekker oplossen zoals ze willen, intern, maar mij er mee opzadelen is wederom een kansloze actie van @Kpn. Echt droevig.  


we snappen het maar tis niet anders zijn2 aparte bedrijven ga maar bellen naar kpn netwerk

“de verbinding wordt nu verbroken” 


ik HEB contact opgenomen met KPN Netwerk. 

die hebben mij in eerste doorverwezen naar KPN. 

Dat was een foutje.

Daarna gingen ze het oppakken met prio enzo. 

2x mail gehad van KPN Netwerk dat ze het echt gingen oppaken

NIKS MEER GEHOORD!!!!! 

maand later maar weer eens KPN gebeld en dus zit ik hier. Het gaat over 3, 4 en 5 mei. De brief is van 25 april 2023 . Dit duurt. dit duurt. En WeEr NiEmAnD diE iEts KaN doEn. tja. Eigenlijk verbaasd mij dat dus niet.


Hallo @DePaul ,

@wjb werkt niet voor KPN of KPNNetwerk. Hij is (net als ik) een klant van KPN.

Die twee genoemde bedrijven zijn trouwens niet hetzelfde. Je zit hier op het forum van de provider KPN. Die kan pas wat voor jou betekenen zodra de glasvezelaansluiting naar binnen is gebracht. Hiervoor zul je toch bij KPNnetwerk moeten zijn. 

 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Negen dagen gelden schreef ik dit en nu zie ik je nog steeds hier op het forum van de provider KPN.  

Je hebt negen dagen tijd verspild. 

Ik geef je nu nog een meer directe link naar het klachtenformulier van KPN Netwerk: 

 

https://www.kpnnetwerk.nl/klachtformulier/#klacht

 

Daar moet je zijn. Hopelijk komt er een oplossing….


Negen dagen gelden schreef ik dit en nu zie ik je nog steeds hier op het forum van de provider KPN.  

Je hebt negen dagen tijd verspild. 

Ik geef je nu nog een meer directe link naar het klachtenformulier van KPN Netwerk: 

https://www.kpnnetwerk.nl/klachtformulier/#klacht

Daar moet je zijn. Hopelijk komt er een oplossing….

 

al lang gedaan. Al vaker gedaan. Ik krijg wel een bevestigings-email maar de site geeft een 500. Al meermaals gedaan. Al geprobeerd. Kansloos.  beetje flauw om te zeggen dat ik 9 dagen heb verspild?

 

Do 15-6-2023 

We hebben je klacht ontvangen.
We doen ons best om je klacht zo snel mogelijk te beantwoorden, of terug te bellen.

Met vriendelijke groet,
Team KPN Netwerk

Een overzicht van je contactaanvraag:

Je klacht
Ik heb een brief gehad met als onderwerp "Glasvezel". Het gaat over "Belangrijk: We hebben toegang tot je woning nodig". Voor de verhoging van de brandveiligheid in uw pand, zullen de gaten in uw meterkast brandwerend worden afgedicht. Op 3, 4 of 5 mei j.l. zouden jullie langs komen tussen 8h30 en 17h00. Er is echter niemand geweest. Bel me op 061111111 of mail me op dasfdafdasf@outlook.com


Ma 19-6-2023 

Je klacht
Ik heb meer dan een uur in de wacht gestaan aan de telefoon maar krijg jullie niet te pakken. Wat moet ik doen met deze brief? Zie attachement. Mijn tel. nummer is 06dsfsdfdfs

Bijlagen
kpn.jpeg

 

Van: support@kpnnetwerk.nl <support@kpnnetwerk.nl>
Verstuurd: donderdag, juni 15, 2023 5:03:34 p.m.
Aan: 
Onderwerp: Neem contact op met uw provider CRM:008570000968

Geachte heer , 
 
Bedankt voor uw bericht.
 
Wij leggen het glasvezelnetwerk aan en beheren het. In ons systeem zie ik dat er al glasvezel bij u aanwezig moet zijn. Wij hebben verder ook geen afspraken open staan vanuit KPN Netwerk.
 
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Swenne 

 

 


zie je? “neem contact op met uw provider” staat er in de titel. Dat contact heb ik snel gelegd, nog voordat KPN Netwerk deze fout weer kon herstellen.



 


Di 20-6-2023 8:55


Geachte heer , 

Hartelijk dank voor uw bericht.

Mijn collega heeft het verkeerde onderwerp in de e-mail gezet. Onze excuses voor de verwarring.

Ook vervelend dat de afspraak niet is nagekomen! We bieden hier onze excuses voor aan. Als het goed is, krijgt u vanzelf opnieuw bericht over een nieuwe afspraak. We gaan hier intern achteraan, want deze afspraak had gewoon plaats moeten vinden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Kevin 

 

 

 

Di 27-6-2023 14:47
Geachte heer ,
 
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat in mei niemand langs was gekomen en dat het telefonisch zo moeilijk was om met ons in contact te komen.

Wij hebben de brief uw bericht ontvangen en hebben deze meteen doorgestuurd naar onze aannemer. Zij nemen contact met u op om een afspraak in te plannen. 

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
 

Met vriendelijke groet,

Amir 
 



zie je? Ze gingen contact met me op nemen. Om een afspraak te maken. DaT Duurt al weer meer dan 5 weken. Contact met mij maken om een afspraak te maken. Daarna gaan we af spreken. 


Maar intussen had ik dus al contact gemaakt met KPN, een ander bedrijf. Die gingen het oppakken. Intern gingen ze het oppakken. Geen idee wat dat betekend maar ze gingen contact hebben met KPN Netwerk. 

Weet je hoe veel mensen hier nu mee bezig zijn geweest? Om een afspraak te maken. 

dit is geen incident, dit is structureel. Slechte/geen communicatie en afwimpelen / over de schutting ermee. Ik wil graag van jullie allemaal horen dat dit slecht is / niet goed is gegaan, en niet aan mij, de klant, ligt. Nota bene, de klant, ik, zit hier helemaal niet op te wachten.
 


Di 18-7-2023 
 

We hebben je klacht ontvangen.
We doen ons best om je klacht zo snel mogelijk te beantwoorden, of terug te bellen.

Met vriendelijke groet,
Team KPN Netwerk

Een overzicht van je contactaanvraag:

Je klacht
Omgekeerd chronologisch: - ik heb mail gehad dat ik gebeld zou worden bijna een maand geleden. Niet gebeurt. - ik heb mail gehad dat ik gebeld zou worden een maand geleden. Niet gebeurt. - ik heb meer dan 2 uur aan de telefoon gehangen om contact te krijgen over de brief. Contact gehad met kpn die contact hadden gemaakt met kpn netwerk dat ik gebeld ging worden voor een afspraak. - kpn netwerk zei dat het antwoord niet klopte en ik toch bij kpn netwerk moest zijn. Ik had intussen contact met kpn gelegd. - ik heb contact gezocht met kpn netwerk naar aanleiding van de brief. Via de telefoon niet mogelijk. Uitsluitend via klachten/contact forumulieren. kpn netwerk antwoorde dat ik bij kpn moest zijn. - kpn netwerk komt niet opdagen en laat niks van zich horen waarom ze niet zijn komen opdagen. - kpn netwerk zegt dat ze langs komen op 3, 4 en/of 5 mei, de hele dag. Dat is heel slecht om zo een afpraak te plannen. Zonder overleg. Maar ik was thuis. Waarom moeten 6 mensen hier mee bezig zijn om een afpraak in te plannen? Waarom is dat moeilijk? Jullie sturen een brief dat het hier niet brand veilig is. Waarom zegt een collega hier prioriteit aan te geven maar blijft het een maand stil? Er gebeurt niks, dat wil zeggen, er is nog niet eens een afspraak gemaakt, dat wil zeggen, jullie zijn niet op komen dagen! 06123456

Bijlagen
kpn (1).jpeg

ik vind dat ik best mag klagen. @Noordzee 


 Van wie zijn de mails van 20 en 27 juni afkomstig?


beide

support@kpnnetwerk.nl

 

ik heb ook op beide mails op op 17-7 weer gereageerd:
 

Hoi Kevin,

Niks gehoord. 

Weer een maand verder. 

en

Hoi Amir,

Niks gehoord. 

Weer een maand verder. 

en toen bleef het weer stil natuurlijk.


Graag niet net doen alsof ik als klant mijn best niet heb gedaan om een simpele afspraak te maken. Want nogmaals, het gaat allemaal om een afspraak maken. Daaruit vloeit nu dus een boze klant voort die zicht totaal niet serieus genomen voelt. Iedere keer weer “ik kan er niks aan doen” en “ik ga het oppakken” en dan …. niks. Maar dus graag geen opmerkingen zoals “gewoon geduld hebben”  want dan haal je het bloed onder m'n nagels vandaan @wjb 


Dus alle correspondentie is afkomstig van KPN Netwerk en niet van de provider KPN en laat dat niet de partij zijn waar jij nu jouw beklag doet.

Begrijp me niet verkeerd, Ik vind het heel vervelend dat er zo slecht afspraken nagekomen worden maar de partij die die afspraken niet nakomt is KPN Netwerk en niet de provider KPN.

 

Ik heb het eerder gezegd in dit topic maar je zult toch echt bij KPN Netwerk moeten zijn.


De bakker verkoopt een ham-kaas-croissant. Dat staat overal aangegeven!! Een bord op straat, een poster in het raam en in de vitrine staat op het prijskaartje “ham-kaas-croissant nu van 3€25 voor maar 2€75!

Ik besluit na wat wikken en wegen een ham-kaas-croissant te kopen. Al snel blijkt dat ik alleen een plakje ham heb gekregen!! Na heeeeeeel lang wachten en heeeeeeeeeeel veel zeuren krijg ik van de bakker ook het croissantje. Nou mag ik niet meer zeuren, toch? Maar ik heb nog steeds geen kaas gehad. Dat was mij immers ook beloofd.
Nu zegt de bakker: “als je zo nodig kaas wil, moet je bij de boer zijn. Niet bij mij, ik verkoop immers alleen maar brood en jij hebt je croissantje dus je bent hier aan het verkeerde adres.” 
ik de boer bellen maar die heeft echt onwijs last van z'n stikstof en z'n mest overschot en vogelgriep en vannalles. Tenminste, dat zeggen de mensen die ook bij de bakker staan te wachten op een plakje kaas, een plakje ham of een croissantje! De boer zelf neemt de telefoon niet op. Hij zal wel op het land aan het werk zijn natuurlijk. 
Gelukkig kun je bij de BBB een bericht achter laten en dan belt de boer vanzelf terug, toch? Nou mooi niet! Ik heb intussen een broodje wat echt niet meer lekker smaakt. Ik moest zo lang wachten op m'n plakje kaas… en de bakker blijft maar vol houden dat hij niks verkeerd heeft gedaan… het is gewoon belachelijk. 

Ik ga nooit meer naar deze bakker en ik vertel iedereen in het dorp dat deze bakker gebakken lucht verkoopt. 


U neemt een dienst af bij bedrijf A wat gewoon levert waarvoor u betaald.

Vervolgens heeft u een probleem met bedrijf B. En u gaat bij bedrijf A klagen. Waarom?


Zoals meerdere keren gezegd heb je in dit geval te maken met 2 verschillende bedrijven en door restricties vanuit de ACM kunnen we de gegevens van elkaar niet inzien. Je hebt een vraag waar wij, als provider KPN, geen antwoord op hebben. Daarvoor moet je toch echt bij KPN Netwerk zijn. Dat is het enige antwoord wat we je kunnen geven. Dat is de realiteit.

Je vergelijking klopt ook niet, je kunt het beter vergelijken met Rijkswaterstaat die het wegennet beheert (KPN Netwerk) en wij (de provider) zijn een autofabrikant die een auto levert die over de (digitale) snelweg rijdt. Als er een weg wordt aangelegd, ga je dan naar de autofabrikant? Nee, dan moet je bij Rijkswaterstaat zijn.


Beste @DePaul, Als je wilt dat dit issue verholpen gaat worden dan zal je toch echt contact op moeten nemen met KPN Netwerk. KPN Netwerk is de partij die het fysieke netwerk beheert en eigenaar is van de infrastructuur. KPN Netwerk is een aparte juridische entiteit en staat los van de provider KPN. Op dit forum ben je bij de provider KPN maar die is geen partij in het issue t.a.v. het  brandwerend afdichten van die gaten in jouw meterkast. Je kunt hier dus blijven klagen maar je bent op de verkeerde plek, je moet bij KPN Netwerk zijn!


U neemt een dienst af bij bedrijf A wat gewoon levert waarvoor u betaald.

Vervolgens heeft u een probleem met bedrijf B. En u gaat bij bedrijf A klagen. Waarom?

de reageren niet/slecht