Skip to main content


Zelf een afspraak inplannen zonder overleg.

Niet op komen dagen (ik was ziek thuis).

Geen bericht daarna.

Ik mailen naar de klanten service. 

Ik bel KPN Netwerk, die nemen nooit op maar schakelen me door naar Volker Wessels. (ook na een uur in de wacht staan de verbinding verbreken #Classic)

Die pakken de zaak niet op en “Neem contact op met uw provider”. 

KPN bellen die “met de hoogste prioriteit” en “zelf op de hoogte gehouden willen worden dus in de cc”. 

Het is weer een maand geleden.

Serieus, @wjb  weer rustig afwachten? Dit is echt zooo tijdrovend en frustrerend. 

Nu heb ik niet veel verstand van bedrijfsvoering maar hier hebben al zeker 5 mensen aan gewerkt dus dit zal de grote baas zeker weer een hoop centjes hebben gekost zonder dat er (wederom) iets is opgepakt of opgelost. Kansloos.


 

Zoals meerdere keren gezegd heb je in dit geval te maken met 2 verschillende bedrijven en door restricties vanuit de ACM kunnen we de gegevens van elkaar niet inzien. Je hebt een vraag waar wij, als provider KPN, geen antwoord op hebben. Daarvoor moet je toch echt bij KPN Netwerk zijn. Dat is het enige antwoord wat we je kunnen geven. Dat is de realiteit.

Je vergelijking klopt ook niet, je kunt het beter vergelijken met Rijkswaterstaat die het wegennet beheert (KPN Netwerk) en wij (de provider) zijn een autofabrikant die een auto levert die over de (digitale) snelweg rijdt. Als er een weg wordt aangelegd, ga je dan naar de autofabrikant? Nee, dan moet je bij Rijkswaterstaat zijn.

leuke vergelijking! 
mijn contract is met kpn, de autofabrikant. Ik heb klachten over het wegen-net. Kun je gaan lobby’en in de tweede kamer zodat er vangrails komen? tnx


Beste @DePaul, Als je wilt dat dit issue verholpen gaat worden dan zal je toch echt contact op moeten nemen met KPN Netwerk. KPN Netwerk is de partij die het fysieke netwerk beheert en eigenaar is van de infrastructuur. KPN Netwerk is een aparte juridische entiteit en staat los van de provider KPN. Op dit forum ben je bij de provider KPN maar die is geen partij in het issue t.a.v. het  brandwerend afdichten van die gaten in jouw meterkast. Je kunt hier dus blijven klagen maar je bent op de verkeerde plek, je moet bij KPN Netwerk zijn!

en die reageren dus niet/slecht, vandaar dat ik naar KPN ga omdat ik hun betaal omdat ik met hun een contract heb.


en die reageren dus niet/slecht, vandaar dat ik naar KPN ga omdat ik hun betaal omdat ik met hun een contract heb.

Er is inmiddels al meerdere keren uitgelegd dat wij daar niets over kunnen zien en dat jij bij KPN Netwerk moet zijn. Dat veranderd niet, we blijven in hetzelfde cirkeltje gaan met telkens dezelfde uitkomst. Daar schiet jij niets mee op, je schiet alleen wat op bij KPN Netwerk.

Daarom zet ik dit topic bij deze ook op slot, zodat deze zinloze cirkeltjes stoppen.