Skip to main content

Mijn contract bij KPN is dinsdag afgelopen en ik ben overgestapt naar Odido, aangezien ik daar een betere prijs kon krijgen. Nu kreeg ik dinsdag een mail dat ik nog een jaar korting kan krijgen bij KPN, wat uiteindelijk toch goedkoper is dan Odido. Kan ik de overstap nog ongedaan maken? Zo ja, hoe?

Bellen met odido en annuleren. Dan loopt kpn gewoon door.


BIj Odido zal jij zelf de annulering moeten doen @Jelle Visser. Via de telefonische klantenservice kun je bij hen annuleren.


Ik overweeg om over te stappen naar een ander provider.  Als vaste en trouwe klant zie ik allerlei soorten mooie welkomst kados voorbij komen om nieuwe abonnees aan te trekken die ik mis. Daar doet Kpn dus niets aan. 


Ik overweeg om over te stappen naar een ander provider.  Als vaste en trouwe klant zie ik allerlei soorten mooie welkomst kados voorbij komen om nieuwe abonnees aan te trekken die ik mis. Daar doet Kpn dus niets aan. 

Er zijn maar weinig providers die klanten binnenhalen met leuke aanbiedingen en continu met enorme kortingen of cadeaus blijven strooien. Logisch ook want uiteindelijk betaal je dit helemaal zelf als klant. Meer cadeaus betekent ook een hoger maandtarief want het moet toch ergens van betaald worden. Energieleveranciers doen precies hetzelfde. KPN heeft nog de maandelijkse extraatjes maar die zijn niet voor iedereen interessant.


Odido lijkt voordeliger. Totdat je helemaal aan het eind van de bestelprocedure komt. Dan komt er '’ineens'’ 10 euro per maand bij als je niet via ODF afneemt. En dan is Odido ineens wat duurder dan kpn…

De Provider Odido rekent op glasvezel van derden (o.a. Glasdraad, KPN Netwerk, Delta Fiber) een toeslag van € 10 per maand.


Help mij alstublieft als ik bij u thuis internet en tv kan krijgen, want ik ben bij Odid en heb al 4 weken geen internetverbinding gehad en mijn contract is getekend in oktober 2023


Ben je al buiten je contract tijd en dus langer dan een jaar bij Odido? Dank kan je overstappen. @B Nad .

Telefonisch of via de website. 

Anders toch echt de storing via de helpdesk van Odido laten oplossen.Â