Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik een schriftelijke klacht indienen als ik nog geen klantnummer heb?

• November 27, 2025
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil een schriftelijke klacht indienen over de vele zaken die fout zijn gegaan bij de levering van mijn glasvezelaansluiting: (1) mail met onjuiste info, (2) vorige aansluiting van Ziggo al afgesloten terwijl de glasvezelaansluiting nog niet werkt, (3) een digitale telefonische assistent die geen Nederlands lijkt te begrijpen, (4) onvolledige installatiehandleiding.

Hiervoor moet ik echter mijn klantnummer invoeren. Die heb ik echter nog niet ontvangen (staat in mijn-kpn, niet in de emails, heb nog geen factuur). Waar kan ik dit klantnummer achterhalen Waarom krijg ik mijn klantnummer niet gewoon toegestuurd als ik mee aanmeld als klant.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Jan-Wiepke, welkom allereerst bij onze community. 

Zo te lezen gaat er iets niet helemaal goed. Als ik het goed begrijp heb jij een abonnement bij ons aangevraagd via glasvezel, klopt dit? Zou je ook kunnen toelichten wat er precies aan de hand is? Is er ook een installatiemonteur ingepland om het aan te sluiten? 

Je kunt overigens een installatiemonteur online inplannen. 

Ik hoor graag van je. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 29, 2025

Hi ​@Jan-Wiepke, welkom allereerst bij onze community. 

Zo te lezen gaat er iets niet helemaal goed. Als ik het goed begrijp heb jij een abonnement bij ons aangevraagd via glasvezel, klopt dit? Zou je ook kunnen toelichten wat er precies aan de hand is? Is er ook een installatiemonteur ingepland om het aan te sluiten? 

Je kunt overigens een installatiemonteur online inplannen. 

Ik hoor graag van je. 

Â