Skip to main content

Van 8 t/m 19 februari heb ik geen Internet gehad door een infrastructuur storing bij KPN. Nu wil ik online een vergoeding aanvragen en krijg ik de mededeling dat de storing nog niet is opgelost waardoor ik de vergoeding NIET kan aanvragen. Ondertussen heb ik wel een SMS en een mailtjeĀ gehad van KPN die mij melden dat de storing is opgelostā€¦.

Even bellen met 0800 0402 @J.v.d.BergĀ 


Dat nummer heb ik de afgelopen tijd al zo vaak gebeld, daar ben wel klaar mee!

Online zou ik een vergoeding kunnen aanvragen via:

Na inloggen en wat vragen:

https://www.kpn.com/service/vergoeding-thuis-abonnement.htm#/?type=fixed

ā†’Ā "Er is een fout opgetredenā€


En inderdaad, zoals ik al vreesde:Ā 0800 0402 kan het niet oplossen, zij verwijzen naar Netwerk.KPN.COM

KPN Netwerk heeft de storing niet afgemeld ook al is die wel opgelost zoals gemeld in hun SMS en mailtje aan mijā€¦???

Pas als zij de storing hebben afgemeld kan online een vergoeding worden aangevraagd, anders krijg je ā€œEr is een fout opgetredenā€. Nota bene: dat aanvragen kan uitsluitend en alleen online !!!

Ā 


Goedemorgen @J.v.d.Berg, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze community, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fijn.Ā 

Mocht het aanvragen van een vergoeding via de website uiteindelijk niet lukken, dan zou ik je willen adviseren om hier een klacht over in te dienen.Ā Onze collega's van de klachtenafhandeling gaan dan contact met jou opnemen om dit verder af te handelen.Ā