Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik switchen naar de nieuwe internet snelheden?

• April 3, 2025
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

Sinds kort hebben jullie een 4e internet snelheid toegevoegd. Hierdoor is de prijs van het 200 mbits abonnement verlaagd naar 43,50 euro.

Nu wi ik mijn huidige 100 mbits abonnement aanpassen naar 200 mbits, maar dan komt er 13,31 per maand bij. Dit zou dus op een totaal van 54,12 + 13,31 = 67,12 voor 200 mbits. (zonder combivoordeel)

Dit lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling als je het 200 mbits abonnement normaal gesproken voor 43,50 aanbiedt? Zelfs het 100mbits abonnement is nu zwaar overpriced.

Ik neem aan dat jullie hier iets aan kunnen doen?

Beste antwoord door PeterG

In jouw propositie zit het nog voor de oude prijs.

Als je contractvrij bent kun je je abonnement verlengen naar de huidige propositie. 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

En kies voor de witte knop!

Bellen kan ook.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 3, 2025

In jouw propositie zit het nog voor de oude prijs.

Als je contractvrij bent kun je je abonnement verlengen naar de huidige propositie. 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

En kies voor de witte knop!

Bellen kan ook.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Hee Peter,

Dat begrijp ik, maar waar het om gaat is dat KPN een nieuwe een snelheid aanbiedt, die hoger is dan mijn huidige, maar als je hem nieuw afsluit €24 goedkoper is dan dat ik nu mijn snelheid zou aanpassen.

Sterker nog; als ik naar 50mbits zou willen zou mijn abonnement ook nog eens duurder worden. Volgens mij gaat er iets goed mis in de prijsstrategie van KPN.

@kpn: ik neem aan dat je een trouwe klant wel een leuke aanbieding kan doen aangezien verlengen op dit moment nog niet kan? 

• April 4, 2025

@userforthisforum je moet niet het abonnement aanpassen. Want via die manier is de nieuwe prijs niet beschikbaar.

Je moet het abonnement omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Ben je contractvrij? 

Als je niet contractvrij bent, dan kan je het gewoon vergeten. En een aanbieding kan je dan al helemaal wel vergeten. KPN is geen liefdadigheidsinstelling. Bedenk dat heel goed.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi! Fijn dat je al wat reacties hebt gehad. 🙂 Als je nog niet contractvrij bent dan is verlengen naar de nieuwe internetsnelheden inderdaad nog niet mogelijk. 

Wel kun je dan in je MijnKPN kijken of er opties zijn die je niet gebruikt zodat je die uit kunt zetten en daarna de snelheid verhogen. Zo scheelt het dan wellicht toch nog wat. 🙂
Speciale aanbiedingen hebben we helaas niet, maar wel hebben we elke maand leuke extra's. Zo ook de KPN voor Jou extraatjes in april.

Als je eenmaal kunt verlengen dan kun je het abonnement aanpassen en gebruikmaken van de nieuwe snelheden. Hopelijk duurt dat iet lang meer.

nog een ruim jaar helaas. 
Wat is KPN toch weer lekker vriendelijk voor zijn trouwe klanten.