Skip to main content

Elke maand zijn er leuke extra's met KPN Voor Jou, omdat we blij met je zijn! We nemen je hier mee in de extraatjes van april.

Vier Pasen met bloomon

Vier Pasen, of maak je lieve moeder blij op moederdag, met bloomon! We hebben wat leuks voor je: Pak 25% korting op jouw boeket. Geldig voor Original, Deluxe of Edition boeketten, en ook op feestelijke cadeaupakketten. Vraag jouw code aan in de MijnKPN app, onder het Voor Jou hartje!

Voorwaarden

Je kunt jouw bloemen uitzoeken en bestellen via bloomon. Deze actie loopt tot en met 12 mei 2025. 

Wie verras jij met een bloemetje?

Chocolaat-je-verrassen

We hebben een leuke Tony's Chocolonely actie voor je! Kom langs in een van onze KPN Winkels en krijg een fijne reep Tony's Chocolonely mee. Heb je nog vragen over bijvoorbeeld jouw abonnement, CombiVoordeel of factuur? Dan helpen onze collega's in de winkel je daar natuurlijk graag mee.

Let op: op=op en deze actie loopt exclusief via onze KPN Winkels.

Voucher voor een jaar gratis Chatlicense

Van 15 april t/m 30 juni 2025 kun je opnieuw gebruikmaken van de ChatLicense-actie. Via de MijnKPN app vraag je eenvoudig een code aan waarmee je 1 jaar lang gratis ChatLicense ontvangt (t.w.v. €48,-).
Met ChatLicense help je kinderen op een leuke en leerzame manier veilig te chatten: een hele waardevolle stap in hun digitale ontwikkeling. De code is te verzilveren tot en met 30 juni 2025, en het abonnement stopt daarna automatisch.

Een mooie kans om kinderen extra bewust te maken van online gedrag, op een manier die bij hen past.

Leuke extra's in april

Kijk naar TV serie Grow

‘Grow’ is een spannende Deense thrillerserie over twee broers op ramkoers:

Als kinderen zijn de broers Adam en Jakob getuige van een moord op het erf van hun woning: een zakenrelatie van hun vader was zijn afspraak niet nagekomen. Decennia later, als hun vader overlijdt, besluit Adam spontaan om de drugshandel van zijn vader over te nemen. Maar Jakob werkt ondertussen bij de antidrugseenheid van de politie. De broers komen lijnrecht tegenover elkaar te staan…  

Je ziet 8 afleveringen van Grow op je tv-ontvanger! Ga naar 'Menu' en vind jouw kadootje bij 'Series'.

Maak kans op leuke uitjes

Juich je favoriete club naar de winst. Dans op een tof festival. Of bewonder kunst in het Rijksmuseum. Je maakt met KPN Voor Jou kans op leuke uitjes!

Kijk in de MijnKPN app bij het ‘Voor Jou’ hartje 💚

Heb jij al een kaartje verstuurd?

De actie om een gratis kaartje via Kaartje2Go te versturen loopt nog door deze maand! Heb jij al iemand in het zonnetje gezet? 

Zender van de maand

De zender van de maand in april is TV Oranje! TV Oranje vertoont 24 uur per dag videoclips en programma’s met muziek van eigen bodem. Je vindt 'm op kanaal 42.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

Lijkt mij een mooie tv serie. Het is mijn genre dus ik ga dat eens bekijken.

We hebben wat leuks toegevoegd voor Pasen en moederdag: een actie op bloomon bloemen en cadeaupakketten 💚 Wie maak jij blij met een bloemetje?

En, heb je de serie nog gekeken ​@Roy74😁 Wat vond je ervan?

En, heb je de serie nog gekeken ​@Roy74😁 Wat vond je ervan?

Was het maar zo. Ik maak momenteel lange dagen om het werk weg te krijgen. Ik geloof dat deze week de tv 1x aan is geweest.

Ik heb om deze reden ook mijn Netflix combivoordeel nog niet veel gebruikt.

De serie is hopelijk nog even beschikbaar, of zit ie ook in het pluspakket?

Dat is een goede vraag ​@Roy74, ik vermoed van wel maar dit check ik even, komen we nog op terug.

Er zijn nog een paar leuke extraatjes toegevoegd! Een chocolaat-je-verrassen actie via onze KPN Winkels én een voucher voor ChatLicense, die je in de MijnKPN app kunt aanvragen!

Reageer