Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik updates over storingen ontvangen per sms?

• July 3, 2026
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Er zijn steeds vaker internetstoringen en de afgelopen dagen was er zelfs storing van 1 juli 2026 tot afgelopen nacht 3 juli 2026. Geen internet betekent tegenwoordig ook geen tv, de vergoeding is weinig en ik ontdekte dat we bij een storing maar tot 3 dagen vergoed krijgen. Een oplossing voor de toekomst om te garanderen dat storingen juist minder vaak voor zullen komen zie ik niet, enkel loze beloftes op de website.

Ik zit nog vast aan een contract tot 31-05-2027. Ik overweeg sterk om daarna over te stappen naar een andere leverancier.

Ik wil graag gebeld worden kort voordat mijn contract afloopt om te bespreken of er een goedkoper contract mogelijk is en of ik klant blijf. Daarnaast wil ik graag via sms op de hoogte gebracht worden tijdens storingen op mijn postcode. Hoe regel ik dit?

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 3, 2026

Misschien dat je net in de hoek zit waar iets aan de hand is maar over het algemeen komen storingen nauwelijks voor. Op de site kan je de status van de storing vinden. Die status is niet realtime. 

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 3, 2026

Beste ​@Marjo1999 in MijnKPN kun je de contactmogelijkheden aanvinken en ontvang je info van KPN wanneer nodig via de contactmogeljkheden die je aangevinkt hebt.

Zet zelf in je agenda wanneer je eventueel wilt verlengen, dat mag al binnen 90 dagen voor einde contract. KPN gaat je daar t.z.t. niet over bellen, dat is je eigen verantwoordelijkheid.