Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik van DSL naar Glasvezel

• January 6, 2025
  • 10 reacties
  • 245 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem, mijn internet is ok maar niet het beste snelheid, ik heb nu dsl, maar ik heeft gezien dat in mijn buurt ligt al glasvezel. Zo, wil ik dat dus. Maar, ik kan helaas niet omdat ik ben al KPN klant. Mag ik weten als ik kan ik krijgen hier en hoe dat ik doet. Bedankt

Ā 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Anonymous29293Ā en welkom bij de KPN Community!Ā 

Als er bij jou nog geen glasvezel van ons ligt, dan kun je je adres invullen op de pagina vanĀ KPN Netwerk. Daar kun je dan zien of glasvezel op de planning staat of niet. šŸ™‚

Als je je adres invult op onzeĀ bestelpagina, welke snelheid krijg je daar dan te zien?
Mocht die hoger zijn dan wat je nu ontvangt, dan de volgende tips:Ā 

• Kijk in jeĀ MijnKPNĀ welke abonnementssnelheid er in je abonnement zit. Mocht er meer in je abonnement kunnen, dan kun je een upgrade overwegen indien mogelijk
  • Mocht dit alleen via wifi spelen, neem dan onzeĀ oplossingen voor trage en wegvallende wifiĀ door
  • Mocht het internet ook bekabeld langzaam zijn, sluit dan tijdelijk je laptop of PC rechtstreeks bekabeld op je modem aan en doe een speedtest via de Ookla App in de Microsoft store.Ā 
  • Mocht ook die snelheid achterblijven, maak dan eenĀ belafspraakĀ met ons. Mijn collega kan de verbinding dan doormeten en hopelijk kan er dan toch wat snelheid bij!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• Deelnemer
  • January 6, 2025

Gewoon overstappen naar Ziggo, ik moet nogĀ 2 jaar wachten voor het beschikbaar is terwijl de kabels er al liggen.

Ā 

Admin: bericht aangepast op basis vanĀ onze huisregels

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 7, 2025

Gewoon overstappen naar Ziggo, ik moet nogĀ 2 jaar wachten voor het beschikbaar is terwijl de kabels er al liggen.

Well it’s already in my area

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2025

Hi ​@Anonymous29293Ā en welkom bij de KPN Community!Ā 

Als er bij jou nog geen glasvezel van ons ligt, dan kun je je adres invullen op de pagina vanĀ KPN Netwerk. Daar kun je dan zien of glasvezel op de planning staat of niet. šŸ™‚

Als je je adres invult op onzeĀ bestelpagina, welke snelheid krijg je daar dan te zien?
Mocht die hoger zijn dan wat je nu ontvangt, dan de volgende tips:Ā 

• Kijk in jeĀ MijnKPNĀ welke abonnementssnelheid er in je abonnement zit. Mocht er meer in je abonnement kunnen, dan kun je een upgrade overwegen indien mogelijk
  • Mocht dit alleen via wifi spelen, neem dan onzeĀ oplossingen voor trage en wegvallende wifiĀ door
  • Mocht het internet ook bekabeld langzaam zijn, sluit dan tijdelijk je laptop of PC rechtstreeks bekabeld op je modem aan en doe een speedtest via de Ookla App in de Microsoft store.Ā 
  • Mocht ook die snelheid achterblijven, maak dan eenĀ belafspraakĀ met ons. Mijn collega kan de verbinding dan doormeten en hopelijk kan er dan toch wat snelheid bij!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2025

Het maximum in mijn regio is 4Giga, maar hoe kunnen we upgraden? Ik ontvang momenteel 107 Mbits upload 29

• January 26, 2025

Heb je een glasvezelkastje in de meterkast, hal of woonkamer? Of op een andere plek in huis? Zoiets?Ā 

Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2025

Nee ik heb alleen een DSL kon ding

• January 26, 2025

Wat zegtĀ http://netwerk.kpn.comĀ over jouw adres?Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2025

Ze zeggen ik moet een abonnement bestellen en dan krijg ik. Ik wil niet overstappen, ik wil alleen glasvezel maar ik heb al KPN zo wat doe ik. Ik heb geen tijd om te contact nemen met KPN. Als ze niet beantwoord ga ik lekker overstappen

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • January 29, 2025

Hi ​@Anonymous29293! Als de KPN Netwerk site aangeeft dat er glasvezel ligt met 4 Gbit/s, dan kun je je abonnement omzetten als je een abonnement bij ons hebt op je thuisdiensten.
Dit kan via je MijnKPN, maar als je er persoonlijk hulp bij wilt dan kun je ook eenĀ belafspraakĀ maken. Dan kan mijn collega dit met je doornemen. šŸ™‚

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2025

wat doe ik in mijnkpn

?????????