Skip to main content
Vraag

Hoe kom ik aan een code om 1password te activeren?

• February 19, 2026
  • 11 reacties
  • 85 keer bekeken

Hoi, ik heb al een paar maanden 1password maar heb nooit een mail gehad om het te activeren. Hoe kom ik aan de inlog code om te activeren.

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 19, 2026

Hallo ​@Robo4559 ,

Hoe zet ik 1Password aan?

Je kan 1Password bestellen via MijnKPN.

Bestellen

Heb je al 1Password? Geen probleem. Ook als je al een 1Password account hebt, kan je 1Password bij KPN bestellen. Activeer je account met je huidige gegevens nadat je 1Password bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens blijven behouden.

1Password activeren

Nadat je 1Password hebt aangezet, krijg je een e-mail ter bevestiging. Daarna kan je de Wachtwoordmanager zo activeren:

Activeren
  1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN account
  3. Klik bij 1Password op [direct activeren]
  4. Maak bij 1Password een account aan (of gebruik je bestaande account als je al een account hebt)
  5. Maak een secret key aan zodat je altijd bij je gegevens kan
  6. Download als laatste stap het PDF bestand met je secret key en gegevens

Bron:

• Auteur
  • Helper
  • February 19, 2026

Hallo, Kan dat ook dan als je 1password al hebt van kpn. Ik betaal daar al voor maar heb nooit een inlog gehad.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 19, 2026

Ja ​@Robo4559 , gewoon proberen.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Robo4559 .

Is het uiteindelijk gelukt met de informatie die ​@Noordzee  deelde?

• Auteur
  • Helper
  • February 20, 2026

Ga het morgen even proberen. Je hoort van me.

• Auteur
  • Helper
  • February 21, 2026

Niet gelukt zeggen dat mijn abbonement bevroren is en ik opnieuw moet betalen om toegang te krijgen. Wat nu te doen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 21, 2026

Niet gelukt zeggen dat mijn abbonement bevroren is en ik opnieuw moet betalen om toegang te krijgen. Wat nu te doen.

Dan opnieuw bestellen, zie mijn eerste reactie: 

Bestellen

Erwin van KPN
Moderator

Dan opnieuw bestellen, zie mijn eerste reactie: 

Bestellen

Is het gelukt, ​@Robo4559 ?

• Auteur
  • Helper
  • February 24, 2026

Nee nog niet gelukt. Als ik 1password op de computer wil zetten download ik die en installeer die krijg de melding dat 1password het account bevroren is. En mijn account weer moet activeren. Heb 1password van de computer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geeft weer hetzelfde probleem.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Robo4559 .  Wat vervelend allemaal. Ik denk dat het handig is dat een collega even één op één met jou meekijkt.

Je kunt heel eenvoudig een terugbel afspraak inplannen en dan belt mijn collega je op het door jou gewenste tijdstip terug.  Hopelijk kan het op die manier recht gezet worden. 

• Auteur
  • Helper
  • February 27, 2026

Hoi, ben in overleg met 1 password om mijn account volledig te verwijderen als dit is gelukt ga ik opnieuw proberen via KPN 1password op de computer te zetten. Lukt dat niet dan neem ik contact op met KPN.