Skip to main content

Heb een nieuw glasvezelpakket aangevraagd en kan op 2 jan het modem en glasvezelkastje aansluiten maar heb nog steeds geen pakket.

Kun je deze ook bij de kpn winkel ophalen?

Hallo ​@Spike11 , als KPN je een pakket stuurt, dan komt die vanzelf wel aan. Ik denk dat de kerstdrukte wellicht wat vertraging geeft. Heb je tracking info?

Je kan dit niet zomaar bij een winkel ophalen, want dan zit je straks met twee dhz-pakketten :)

nee geen tracking nummer gekregen

Hoi ​@Spike11, dank voor je berichtje :)

Het installatiepakket ontvang je vaak uiterlijk 3 dagen voordat je kunt worden aangesloten/overgezet. In dit geval kan ik je enkel adviseren om dit nog even af te wachten! Zoals ​@XS4-Arjan al aangeeft, is het niet mogelijk om zo'n pakket op te halen in een KPN winkel. 

Hoi ​@Spike11, dank voor je berichtje :)

Het installatiepakket ontvang je vaak uiterlijk 3 dagen voordat je kunt worden aangesloten/overgezet. In dit geval kan ik je enkel adviseren om dit nog even af te wachten! Zoals ​@XS4-Arjan al aangeeft, is het niet mogelijk om zo'n pakket op te halen in een KPN winkel. 

Oke wacht ik het af de klantenservice geeft aan uiterlijk 10 dagen van te voren.

Wacht het rustig af thnx

Nou na enkele telefoontjes naar de klantenservice zijn ze erachter de netwerk beheer zou een knopje om moeten zetten.

Ook na 2 terugbel acties zou nu een monteur moeten komen om alles aan te sluiten in de meterkast maar volgens eerder berichten zou alles klaar zijn.

Heb vandaag het pakket thuis gekregen met het glasvezel kastje erbij. Heb weer ks gebeld omdat de monteur de tv zou moeten instellen maar het betreft een nieuwbouwwoning die nog gestukadoord moet worden en geen tv aanwezig is en ook geen pc.De monteur komt op maandag 6 Januari maar denk voor niks maar ks denkt van niet. Ben benieuwd 

Reageer