Skip to main content
Vraag

Hoe kun je een vergoeding aanvragen en updates over een storing krijgen?

• December 13, 2025
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Het is nu zaterdagavond, wij zitten sinds vrijdagochtend (6 uur gemerkt, half 12 pas smsje dat er iets was.. geen schattingstijd van oplossing) zonder tv. Ik heb gistermiddag met de klantenservice gesproken, volgens hem was de inschatting achter de schermen zo'n 12 uur (dus 23:30 op vrijdagavond had het opgelost moeten zijn), maar dat het ook wel tot ergens op zaterdagmiddag kon duren. Ook die deadline zijn we nu voorbij en vanuit kpn zelf hebben we verder geen enkele update gekregen.

Ondertussen komt de app/site niet verder dan 'we hebben gecontroleerd of er een storing is' zonder verdere info of stappen (zie bijgevoegde afbeelding). En het wordt wel erg vervelend, er is de app maar in geval van mensen zonder smart tv is dat alsnog een gedoe met kabels of op klein scherm kijken.. plus dat de zender die we vanavond willen kijken (BBC, voor Strictly come dancing) niet eens te bekijken is via de app 'alleen thuis te kijken' zegt ie dan vrolijk, terwijl wij thuis zitten en gedwongen via de app werken.

De man van de klantenservice vertelde ook over een tegemoetkoming bij 48 uur, iets waar we nu dus heen lopen. Hoe wordt dit geregeld? Moet ik dan weer bellen? Gelukkig weet ik nu wat het nummer is, want behalve hier op het forum, door andere klachten, is dit nergens zomaar te vinden. Of kan dit via de app of op een andere manier aangevraagd worden? Want dit is natuurlijk een beetje belachelijk om zonder enige informatie nu dagen zonder tv te zitten omdat ze schijnbaar tegen een kabel aangezeten hebben en niemand het binnen normale tijd kan repareren... of gewoon maar laten en weekend gaan houden

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 13, 2025

Hier de bijlage, die wilde in het eerste bericht niet uploaden

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 13, 2025

Welkom ​@JanniedB!

Ik heb een klein beetje verlichtend nieuws, je kan dit simpel online aanvragen, zie link:
https://www.kpn.com/service/vergoeding#/

Heb je inmiddels al geprobeerd je modem en tv-kastjes even twee minuten van de stroom te halen? Misschien is de storing al verholpen (hopelijk), maar staat je apparatuur nog vast door de storing.

Laat je even weten of dat gelukt is ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 14, 2025

Goedemorgen ​@bnh 

Dat is dan tenminste iets (we moeten dus alleen nog steeds wachten tot het uberhaupt eerst opgelost is).

Hier is verder nog steeds niks, ik heb op meerdere tijden (en dus ook zonet) weer geprobeerd om de modem opnieuw op te starten, maar we komen niet verder dan de drie groene lampjes van midden naar links (power, wifi, internet).

• December 14, 2025

Hebben de buren ook geen internet?Â