Skip to main content

Hallo allemaal,

We hebben gisteren een installatie doos ontvangen met o.a. een modum KPN box 12. Nu blijkt dat we alleen een lasdop hebben. Helaas zat bij het pakket geen aansluitdoos en ik weet niet waar die te bestellen is en hoe deze re installeren op de modem. Heeft dit ook nog beperking op de kwaliteit van het internet?

Groeten Maarten

Ligt eraan of het binnenin die lasdop allemaal nog in takt is. Al ziet ie er wel slordig uit.

Die kabel, loopt die naar een telefoonaansluiting in de woonkamer? Want dan zou je daar je modem op aan kunnen sluiten.

Bedankt voor je reactie. Het ziet er inderdaad slordig uit. Ik weet niet waar de kabel uitkomt. Ik kan de kabel helaas nergens terug vinden in het huis.  We wonen er pas. We hebben geprobeerd om de kabel voorzichtig terug te trekken maar dat ging niet. 

Ja hij is omhoog getrokken.

Anders is er gewoon een monteur te bestellen, omdat je het anders niet kunt aansluiten. Die monteur zet er een modern isra op, waar je je dsl stekkertje zo in kunt steken.

Ik doelde overigens op het voorzichtig proberen te verwijderen de grijze kabel die in vloer loopt met. De lasdoos zag er zo helaas al uit. 

Reageer